28 juli vertrekken wij voor 1,5 jaar naar Sint Maarten. Ik ben er al achter dat de scholen tot ongeveer 1 uur lesgeven. Onze werktijden zijn echter tot 5 uur. Kan iemand mij meer informatie geven over kinderopvang of zijn er mensen die graag wat bij willen verdienen door op mijn dochtertje te passen. Ze is trouwens 11 jaar en zal naar groep 8 gaan.
Hoi Linda,
Ik heb geen info voor je, maar ben wel even nieuwsgierig, omdat wij er ook over denken om naar Sint Maarten te emigreren. Naar welke school gaat jouw dochtertje? Ikzelf heb ook 2 dochters en ben wat aan het uitzoeken over scholen enzo. Ik hoor graag van je! En waar gaan jullie wonen?
Groetjes,
Agnes.
Hoi Agnes,
Inmiddels zitten wij al op Sint Maarten en mijn dochter gaat naar de Carribean International Academy. Een hele goeie school met veel begeleiding indien nodig en geweldige leraren.
Groetjes Linda
hoi,
ook wij willen op st.maarten gan wonen met 2 kideren van 11 en 6 jaar maar hoe zat het nou met de opvang na school want ook wij moeten gewoon werken.
ik hoor graag wat en groetjes Ruth
Hallo,
Mijn dochter van 11 wil graag horen van andere kinderen hoe zij St.Maarten ervaren. En vooramelijk over school en vrije tijd.
Haar naam is Bridget ze zit in groep 8.
:dag:grtz haar msn is [EMAIL=“bridget_1998@hotmail.com”]bridget_1998@hotmail.com