Interesse in Zuid en Midden Amerika en Afrika

Hoi!

Mijn naam is Nan, ik ben 30 jaar oud en ik ben docente op een middelbare school.
Ik heb eerder al een hele mooie ervaring in Suriname opgedaan. Daar heb ik 5 maanden als stagiaire gezeten en ik vond het heel fijn om mooie natuur om me heen te hebben en met mensen van daar in contact te komen. Nieuwe ervaringen opdoen dus :slight_smile:

Daarnaast ben ik in Thailand en Curacao geweest. Ook beide hele mooie plekken, maar ik vind dat stukje contact met lokale mensen heel erg belangrijk om een speciaal gevoel van een reis over te houden.

Ik reis low budget, houd van natuur, maar ook van de stad en ik houd ook van strand. Afwisseling vind ik erg fijn.

Ik heb bij eerdere reizen ervaren dat ik het soms heel fijn vind om even zelf iets te doen, maar dan erna wel ervaringen te delen met een ander. Samen dingen doen is natuurlijk ook heel erg leuk. Omdat mijn vrienden andere reisinteresses hebben of met hun partner op reis gaan, ben ik op zoek naar een reisgenoot. Ik ben vooral geïnteresseerd in Zuid en Midden Amerika en Afrika.

Verder houd ik van dansen en gezelligheid, sporten en mooie muziek.

Zo dat was mijn introductie, wil je meer weten, dan hoor ik het graag!

Groetjes,

Nan

Hoi Nan,welkom op wereldwijzer!
Zelf ben ik al een slordige 70 keer naar Thailand geweest.
Ben zelf getrouwd geweest in de beroemde Wat Phratat Doi Suthep (Chiang Mai)
De laatste jaren vermijd ik bewust de grote steden als Bangkok en CNX /CNR. (te commercieel )
Als je iets wilt opsteken van de locals dan moet je naar het hart van Thailand gaan,namelijk in de ISAAN.
Daar vind je het kloppend hart van dit “magische land”.
Nou ik zag al dat je de weg heb gevonden naar het reisgenoten Forum,mooi zo ! :slight_smile:
Voor eventuele vragen /tips over Zuid en Midden Amerika en Afrika,gewoon in het hoofdmenu naar beneden scrollen.
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Nan !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.