Intercity flexipass (buspas NZ) te koop!!

Hallo!

Mijn reis door Australië en Nieuw Zeeland zit er bijna op. Heb genoten, wat een fantastische reis!

In Nieuw Zeeland heb ik gereisd met de bussen van de intercity, had een flexipass aangeschaft. Intercity gaat dagelijks naar zo goed als alle plaatsen in in ieder geval het zuidereiland. Op het noordereiland heb ik alleen Wellington gezien. En heeft wifi aan boord!!Je koopt uren in en levert telkens uren in als je een ritje boekt. Boeken doe je een dag (of langer) van tevoren online of telefonisch. Je kunt je uren ook inzetten voor de ferry van noord naar zuid of zuid naar noord.

Ik heb 17 uur en 49 minuten over. Die wil ik graag verkopen! Dus als je twijfelt hoe je wilt reizen, kun je hiermee beginnen en kijken hoe het bevalt! Ideaal!
15 uur kost 119 NZD. Ik wil er graag 70 euro voor hebben, dat is ongeveer 100 NZD.

Als de uren op zijn en je wilt meer uren hebben, kun je ze zo bijkopen. Dat is niet of nauwelijks duurder dan in één keer meerdere uren aanschaffen. Je verlengt er alleen de geldigheidsduur van de pas niet mee. Mijn pas is geldig tot 6 februari 2016.

Hoop dat ik er iemand blij mee kan maken en diegene mij!

Als iemand vragen of interesse heeft, reageer gerust!

Groetjes Penny

Via Wereldwijzer app