Gister mijn reispapieren ontvangen voor 12 dagen Kemer (limak)
Met verbazing heb ik mijn vertrektijd zitten bekijken, 00.30 uur op de eerste dag vertrekken dus een hele dag extrz in het vooruitzicht omdat we eerst pas s-avonds zouden vliegen.
Het enige nadeel is dat we een tussenlanding maken in Izmir en dus pas om 06.40 uur landen in antalya. Dus ruim 5 uur in een vliegtijd wat normaal 3.5 uur duurd. Wel jammer maar het vroege aankomsttijdstip, een uur of 9 in het zwembad maakt heel erg veel goed:)
Wie heeft er wel eens een tussenlanding gehad, en hoelang duurt het dan voordat je verder vliegt?
Hallo Sandokan, wij hadden 3 weken geleden op de heenreis een tussenlanding. We vlogen van Rotterdam, naar Amsterdam en toen naar Milas. Wij hebben er vijf en een half uur over gedaan ipv 3,5 uur. We hebben ongeveer een uur aan de grond gestaan. Eerst alle A’dam gangers eruit en daarna de nieuwe erin. Helaas, maar het was nou eenmaal niet anders. Fijne vakantie, geniet ervan.
Ik heb ook eens een tussenlanding moeten maken. Bij het naar huis gaan, vertrokken we uit Izmir en gingen we eerst nog een stop maken in Bodrum om mensen op Bodrum af te zetten en terug op te halen. We waren wel maar met 60 mensen op een vliegtuig van 180 personen. Dus alles ging zeer snel en wonder boven wonder hebben we maar een goeie 4u op het vliegtuig gezeten, zo snel ging alles.
De tussenstoptijd is ook afhankelijk of er getankt moet worden. Als dat zo is dan moeten alle passagiers het toestel uit(veiligheidsvoorschriften). Je moet dan eerst in de vertrekhal wachten en dan weer aan boord, dat neemt een behoorlijk tijdje!!
Dus die 5 uur vliegen kan best kloppen!
Het zal allemaal best meevallen, je krijgt er toch die extra dag voor terug, dus neem die 2 uurtjes dan maar, want als je een terrasje pakt ben je ook die 2 uurtjes kwijt, en dan is het geen probleem :rolleyes: