Inspiratie gezocht!

Hallo beste reizigers!

Ik ben van plan om deze zomer ongeveer 2 maanden te gaan backpacken! Nu ben ik er nog niet helemaal naar uit… (te veel goede ideeën eigenlijk)
Dus vandaar dit bericht… wat zouden jullie mij aanraden?
Wat informatie over mij: Ik ben een jongen, 21 jaar en student. Ik heb meer ervaring met alleen reizen en maak gemakkelijk vrienden. Mijn budget all inclusief zal om en nabij de 2500 euros liggen. Ik houd van sportief bezig zijn (golfsurfen!) maar ook lekker chillen. Niet te veel cultuur, maar de echte highlights sla ik uiteraard niet over. Ik ben liever in de bergen of aan de zee dan in te grote steden of massale toeristische trekpleisters…
Oh, btw, ik heb al een grote reis gemaakt door Zuidoost Azië en ik wil graag iets nieuws.

Dus… kom maar op met jullie goede ideeën! Ik zie ze graag tegemoet…

Groetjes
Jeroen

Zuid-Amerika lijkt me dan ook wel iets voor jou.
Ikzelf woonde de voorbije jaren in Peru, maar ook ging ik al naar Ecuador, Brazilië, Chile en Bolivië.