Inspiratie gezocht

Hola!

Ik zit net in BA. Ik heb geheel geen plannen. Ik zit nu nog voor 5 nachten in Hostel Suites Obelisco. Heel groot en ongezellig. Bevalt me niet zo. Ik heb nog weinig vrienden gemaakt hier. Heeft iemand nog dingen aan te bevelen om te doen? Plaatsen om te gaan? Activiteiten waarbij ik wel mensen ontmoet? Of ook gewoon iets heel anders kan ook.

Groetjes.

Hola dus je zit er?
Wil je een ander hostel?
Weet niet wat je zoekt, een feesthostel?
Waar ben je al geweest allemaal.
Hoe oud ben je er waar liggen je interesses?
Want dan kan ik wel wat voor je verzinnen
Je bent wel een man/jongen toch?

Hoi,

Jongen, net 19. Ik ben nog nergens echt geweest. Ik hou wel van feesten, maar hoef niet per se een feest hostel. Wel een gezellig hostel waar ik leeftijdsgenoten kan ontmoeten. Thuis feest ik al genoeg. Ik zou gewoon graag mensen leren kennen, hier vrienden maken. De stad een beetje ontdekken. Eventueel kleine cursus spaans, maar die zou ik graag dicht bij verblijfsplaats doen, en die staat nu nog niet vast. Ik vind echt vrij veel leuk, maar ik zou in ieder geval graag willen dan ik me wat meer thuis zou voelen. Waar ik nu zit voel ik me echt alleen op de wereld.

Hahhaha Remi alleen op de wereld…
Van horen zeggen is Millhouse hostel echt wat voor jongeren.
Je hebt een pubcrawl, je gaat dan met een hele groep allerlei cafés langs.
Je kan een fietstocht doen met orange bikes.
Er is op maandag “bomba del tiempo” oid in Konex. schijnt een populaire percusie groep te zijn en heel erg ïn"bij toeristen.
Je kunt een rondleiding doen in het River Plate stadion, daar is ook een mooi museum. En het stadion van Boca :mad: juniors, La Bombonera. Ga daar niet alleen heen maar onder begeleiding!
Verder natuurlijk wat leuke buurten ontdekken zoals vooral in het weekend plaza Serrano in Palermo Viejo. San Telmo op zondag. De grote parken in Palermo etc etc.
Veel suc6 ermee, als je nog wat wilt weten hoor ik het wel.
Je kan het meeste gewoon googlen, maar als het goed is moet je hostel ook al deze info hebben.
Ik heb hier wel een link waar van alles op staat
http://www.wavejourney.com/destinationBuenosAires.html

Op deze manier kom je echt wel nieuwe vrienden tegen er zijn heel veel jongeren van jouw leeftijd.
En ga snel die cursus Spaans regelen, dan kom je zowieso in contact met leeftijdsgenoten.

Suerte het zal je vast wel lukken!!!

Super bedankt! Ik ga meteen de hele boodschappenlijst afwerken. Echt top dit, heel erg bedankt.

Suerte!

Hoi,

als je jongeren wilt ontmoeten, maak je dan lid van couchsurfing. (gratis)
daar worden allerlei activiteiten op gemeld, door een voor argentijnse en buitenlandse mensen, merendeels tussen de 20 en 35.

groet,
stef

Bedankt stef, ik zal me straks even gaan aanmelden!

Hola BB!

Heb je al wat leuks gedaan?

Hola! Ik heb een argentijn ontmoet. En die man weet zooooooooo ongelofelijk veel over alles. Dus ik heb zegmaar een prive rondleiding gehad door BA. Heel veel nuttige tips en websites en allerlei dingen van hem gekregen. En heel fout, maar ik heb 2 nachten gefeest en de volgende dag vrij weinig gedaan, haha. Ik vind voor de rest de vanuit het hostel georganiseerde excursies veel te duur. 325 pesos voor een tango show… Ik lift liever goedkoper mee op de kennis van anderen. Veel mensen ontmoet, erg leuk. Ik wilde volgende week een overlevingscursus spaans doen, voordat ik naar san luis vertrek om te paardrijden. Hier via het hostel kan je een crash course spanish van 12u voor 700 pesos krijgen, maar ik heb het idee dat dat toch wel iets goedkoper kan. Weet jij misschien een goedkoper alternatief enigzins in de buurt van de obelisc? Je had vos en ele aangeraden, maar ik ik vind die school iets te ver weg voor zo’n spoedcursusje. Voor de rest heb ik de tijd van me leven en het weer is heerlijk.

Suerte!

Wat leuk om te horen dat het zo goed gaat!
Ja die Spaanse lessen, ik dacht dat Vos en Ele wel iets goedkoper was,(20 privelessen voor 800, zoiets) we hebben daar toen wel het hele internet voor afgespeurd. En voor haar was deze school ook lekker dichtbij. Maar als je vlak bij de Obelisco zit, dus ook vlakbij de subte B, ben je er in een half uurtje denk. Er zullen wel meer talenscholen dichtbij jouw hostel zitten maar dat weet ik niet allemaal zo meer hoor! Volgens mij Coined, die is ook wel bekend.
Heb je al op de craigslist gekeken?

http://buenosaires.es.craigslist.org/cal/#classes

Ja, het is echt heerlijk hier. Ik ben vroeg op vandaag, dus ik zal even op internet rondkijken! Wederom bedankt!