Ik wil binnen 2 dagen inpakken & wegwezen. Donderdag ochtend wil ik weg. Dat is dus 4 Augustus. Ik woon in Hoofddorp.
Mijn echte naam is Dominique
Woonplaats Hoofddorp.
Ben man en 21 jaar oud.
Ik heb besloten dat ik wil stoppen met alles wat er nu in mijn omgeving gebeurt. Ik wil alles achter laten. Met een rugtas en een tentje er vandoor gaan. Het maakt mij niet uit waarheen, maar ik heb wel een voorkeur richting oost europa. Eventueel wil ik ook nog eens de zee oversteken naar Canada, maar dat kan altijd nog. Ik ga met maar 250 euro weg, dat is het max. Ik ben een persoon zonder Ego ik houd van praten over alles. Ik wil niet de populaire uithangen. Ik ben op zoek naar een reisgenootje in hetzelfde parket.
Zonder geld bedoel ik dus mee 250 euro voor achter de hand als het echt mis gaat. Ik wil dus het liefst reizen richting oost, wat zuidelijker en desnoods azie in. Reakties per email (liefst niet, kan niet vaak nakijken) of (graag!) telefoon:
Ne0Que@hotmail.com
06-45030304
Deze tekst lijkt zeer goed geordent maar ik wil dus zonder uitgebreide voorbereiding weg. Ben jij bereid ook alles op te geven en achter te laten?