Informatieve links Jamaica

Voor mijn Jamaica pagina ontvang ik graag goede informatieve links over Jamaica.
Bij voorbaat dank. Je kunt ze gewoon hier vermelden.

Groetjes
Theo
www.vluchtschemas.info

Hierbij enkele goede links;
www.ontdekjamaica.nl

www.attractions-jamaica.com
www.cruise-jamaica.com

facebook: ontdek jamaica

Hallo Theo ,

www.rileytours.biz Kemrod (smiley) riley is een jamaicaan die ik intussen al veel jaren ken en die op maat gesneden excursies aanbied tegen heel redelijke prijzen , zeker als je kijkt wat ze in de resorts af en toe durven te vragen .
kun je de link plaatsen ? ik zou het zeer waarderen, Kemrod en zijn familie verdienen alle hulp die ze krijgen kunnen.
met vr. gr ,

jo

Www.rileytours.biz

Hallo Jo,
ik heb Riley gemaild voor een 11 daagse rondreis Jamaica.
Highlights voor ons zouden zijn Kingston, Tuff Going Studios, Bob Marley museum en de Blue Mountains.
Denk je dat Riley betrouwbaar is en dat wij zulk een rondreis bij hem kunnen boeken?
We zijn gewend aan het reizen door Kenia en Tanzania; (www.mel.inafrika.nl) en we willen altijd in contact komen met de lokale bevolking.
Maar wel op een veilige manier natuurlijk.
Ik lees wisselende berichten over de veiligheid, en het is voor ons de eerste keer, dus willen liever geen risico’s nemen.
We houden absoluut niet van grote resorts en zoeken kleinschaligheid.
Ik hoop dat Riley ons verder kan helpen. De rondreizen die ik nu kan vinden bij de Nederlandse touroperators zijn hardstikke duur en niet
dat wat wij zoeken.

Goede dag ,

wij gaan 3x per jaar naar Jamaica en hebben daar zelfs een huisje gekocht , dus qua veiligheid hoef je je geen zorgen te maken .
alleen downtown Kingston is gevaarlijk , de rest van Jamaica is niet anders dan nederland . de meeste mensen zijn heel aardig .
de grote resorts willen dat je je geld bij hen uitgeeft en vertellen daarom dat het niet veilig is buiten , wat gewoon onzin is .
Je kunt rustig boeken bij kemrod , ik ken hem en zijn familie al vele jaren , en hij zal je Jamaica laten zien zoals je bij geen ander zult zien .
Hij kent alle plaatsen in Jamaica en zal je het echte jamaica laten zien , en zonder twijfel zul je ook kennis maken met zijn familie .
als je weer mailt doe hem maar de groeten van Jo , en als je vragen hebt dan mail me maar . johudales@hotmail.com
wij gaan 16 december weer met vrienden die ook al voor de derde keer gaan .
veel plezier in Jamaica , en don’t worry be happy

Hoi Jo,
een vraagje ken je volgende accommodaties?
Spring Garden Villa in Montego Bay
Mayfair Hotel in Kingston
Boston Beach House in Port Antonio

Zijn dit leuke accommodaties of heb je nog alternatieven?

Bedankt,
Grt Mel

Ik heb een mailtje gestuurd naar Jamaica om na te vragen.
maar als je wilt touren door Jamaica kun je het beste in of in de buurt van Ocho Rios boeken , dat ligt centraal aan de noordkust en van daaruit kun je
alle bestemmingen doen binnen 1 dag .
vanuit Ocho rios kun je naar KIngston, Mobay of st Elisabeth ( krokodillen) , en alle andere bestemmingen binnen 1 dag .

zelf ben ik al verbleven in Royal decameron in Runaway Bay in in Rooms on the beach in Ocho Rios . Google ze maar even .
ik heb nagevraagd naar andere leuke hotels in Ochi , zodra ik wat hoor dan mail ik je die ook door .

R.D. is een leuk klein hotel met eigen strand , goed eten . maar ongeveer 15 minuten van Ocho rios af , en in de buurt is niet veel te beleven

ROB ( rooms on the Beach) is ook heel leuk, vriendelijk personeel en in Ocho Rios , Turtle beach ligt voor de deur .

Hallo Jo,
wij hebben volgende rondreis in gedachten:

28.02 arrival Montego Bay, stay overnight at Spring Garden Villa

01.03 Ocho Rios, overnight at Pineapple Cove Resort
02.03 Ocho Rios, overnight at Pineapple Cove Resort

03.03 Kingston District, Rafjams Bed & Breakfast
04.03 Kingston District, Rafjams Bed & Breakfast
05.03 Port Antonio, overnight at Zion Country Beach Cabins

  • Blue Mountains Tour with visit to Coffeefarm & Hollywell Park

06.03 Port Antonio, overnight at Boston Beach House/Great Huts
07.03 Port Antonio, overnight at Boston Beach House/Great Huts

08.03 Kingston, overnight at Mayfair Hotel
*Kingston Tour, visit to Tuff Gong/Bob Marley Museum, visit to Dub Club

09.03 Montego Bay, overnight Spring Garden Villa
10.03 Montego Bay, overnight Spring Garden Villa
*Glistening Water Bay Tour with dinner

11.03 transfer for flight home

Denk je dat dit wat is?
Wij houden er van om verschillende accommodaties te hebben.
Deze rondreis hebben we naar Kemrod gestuurd om ons hiervoor een offerte uit te brengen.

Grt Mel

ik denk dat dat wel de moeite waard is , Kemrod zal er wel naar kijken en je laten weten wat hij ervan vindt .
ik zal zelf ook nog even kijken vandaag
groeten,
jo