Hallo Mieke,
Ben je inmiddels al weer terug?
Is alles goed verlopen?
Groetjes, schol B)
Hallo Mieke,
Ben je inmiddels al weer terug?
Is alles goed verlopen?
Groetjes, schol B)
Voordat wij woensdag vertrekken heb ik nog een paar vraagjes.
Moet je in de winkels ook afdingen. De prijs is meestal al aangegeven.
Waar precies is de markt in Manavgat.
Hoe is de temperatuur 's avonds in Side. Lange broek of korte broek.
Weet ik wat ik wel en niet in de koffer moet doen.
Ik heb er reuze zin in en kan niet wachten.
Groetjes, schol B)
ja in winkeltjes ook afdingen, tenzij het echt de goede winkels zijn met echte kleding enz, maar de gewone winkeltjes in het dorp kan je overal afdingen.
de markt in manavgat wijst zich vanzelf, je neemt gewoon de dolmus naar manavgat en de meesten of allemaal stoppen bij de markt.
tja, de temp in deze tijd weet ik niet, maar je moet zeker wel een vest ofzo meenemen want het kan fris zijn. wat ik me herinner koelt het s avonds flink af
Ik ben vorig jaar naar Side geweest. Het is mij goed bevallen. Ik ben zelf met een organiseerde reis naar Manavgat geweest. Maar hoorde dat je ook met een dolmusbusje gaan, maar als iemand slecht ter been is kan je denk ik mischien toch beter met een taxi naar Manavgat gaan, mede doordat Manavgat niet ver van Side is.
Side is verder een leuke plaats. Zou zeker niet gaan eten in Side aan de kant van het water, daar zijn de prijzen erg duur namelijk. Als je midden in Side stad zelf gaat eten is het goedkoper.
Het vliegveld is niet echt bijzonder. Ze hebben wel wat winkels. Heb zelf daar wat gegeten op het vliegveld bij Burger king (volgens mij) en dat is echt duur. Voor 2 maaltijden was ik zo rond de 25 euro kwijt.
Dat zou mijn verhaal kunnen zijn…
Manavgat is idd leuk als excursie. Side is een leuk stadje om ff te winkelen, maar ga idd niet uit eten bij het water. Hebben wij toen wel gedaan en we waren behoorlijk wat geld kwijt.
Wij zaten in Theresa Apart, op zich wel goed, maar erg eenvoudig. Als je een goede, luxe vakantie in Side wilt, boek dan bij Linda Hotel. Supergoed, all inclusive!
Ja,Linda is klasse…
Wat betreft Manavgat;daar zitten onder de brug kleine restaurantjes waar het eten prima is ,goedkoop;uitkiezen uit de vitrine;verder zitten er op de Ataturk Bulvari(iets buiten Side,op loopafstand via het ooststrand)prima restaurants,ook niet te duur
Manavgat: zeker naar markt gaan!!! Groot, en dan gewoon goed afdingen! Willen ze niet mee in de prijs, gewoon naar een ander gaan!!! ![]()
Kijk uit voor de stoepranden in Manavgat, zijn erg hoog en aan het randje zit een soort van gleuf waar je door je enkel klapt door het erin stappen… En dat is pijnlijk!! Ik lag zelf daardoor bijna voor een dolmusbus ![]()
Als je van de centrale brug naar het ataturk gedenkteken gaat en je neemt hierbij de zijstraatjes , paralel aan de hoofdstraat dan kom je prima restaurants tegen waar men lekker kan eten aan zeer schappelijke prijzen , alleen de taal is nog een probleem .
Er zijn nog altijd plaatsen waar men enkel turks spreekt maar dat heeft ook zijn charmes . Ik heb een elektronisch vertaal pctje waar ik veel gebruik van maak . Twee turkse woorden maken soms het verschil .