Informatie Myanmar

Hallo,

ik ben Anneke en van plan naar Myanmar te reizen.
Via Bangkok? Weet iemand of er een mogelijkheid bestaat om vanuit
Myanmar verder naar India te reizen? Per openbaar vervoer of vliegen?

Misschien heeft iemand dit al uitgeprobeerd?

Hoor graag
Anneke

Hoi Anneke,welkom op wereldwijzer!
Nou zelf ben ik éénmaal geweest in Myanmar,heb er eerlijk gezegd slechte herinneringen aan overgehouden.(uitbuiting van kinderen dat me diep getroffen heeft)
Nou gewoonlijk verzorgd Air Asia de vluchten vanuit bangkok naar Yangon(myanmar).
Jet Airways (India) vliegt normaal van Yangon naar alle richtingen in India,al dan niet rechtstreeks!
Indien je nog vragen hebt over Myanmar(het voormalige Burma) dan kan je altijd terecht in het Azieforum dat geld ook als je eventueel met vragen zit over India,hier aanklikken
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst Anneke!
groet,georgessiam.

Wat super dat je naar Myanmar gaat! Wij zijn ook vanuit Bangkok gegaan. Dit zijn onze tips ervoor: Hoe ga je van Bangkok naar Myanmar?

Wij vonden Myanmar echt een geweldig land. Ik weet niet zeker of je naar India kan reizen vanuit Yangon. Vorig jaar kon het, dacht ik, nog niet, maar er verandert nu heel veel in het land.

Veel plezier!

air asia vliagt sinds kort vanaf bangkok ook op mandalay dus je kan zowel op yangoon als mandalay vliegen (of terug)
volgens mij kan je niet reizen naar india en moet dit weer via bangkok, maar zoals backpack ook al aangeeft veranderd er momenteel veel dus het zou kunnen zijn dat het nu wel kan

Zoals ik het al heb vermeld in post 2:Jet Airways (India) vliegt normaal van Yangon naar alle richtingen in India waaronder mandalay,Dirk!
Gisteren nog opgezocht,met Air Asia van BKK naar Yangon no problem,maar er vliegen geen toestellen van Air Asia vanuit Yangon naar Mandalay.

@Georges, Mandalay is een stad in Myanmar. Ik denk dat je de boel even door elkaar haalt:slapen: , ik geef dus aan dat Air asia vanuit bangkok ook op Mandalay vliegt, je zou dus kunnen vliegen van Bangkok naar Yangoon en vanaf Mandalay weer terug naar Bangkok
als Jet Airways inderdaan vanuit Yangoon naar India vliegt zou het waarschijnlijk het handigst zijn om vanuit Bangkok naar Mandalay te vliegen en vanaf Yangoon naar India

(post was geplaatst om 6:39am)Nou was aan het slapen Dirk,moest natuurlijk Kolkata zijn wat ik bedoelde !
Zo kan je ook vertrekken vanuit Yangon naar Kolkata met ** Air India**!
Jet Airways (India) vliegt normaal van Yangon naar alle richtingen in India,al dan niet met een tussenstop!