oh ok bedankt
O werkelijk ? Dan hoop ik dat je ongeschonden Sendong heb doorstaan ?
Bij hoge uitzondering kom ik nog eens op internet op een forum over de Filipijnen.
Ik had (onder ons gezegd) na een X aantal jaar mijn zakken vol er van.
Die website bestaat nog steeds Foots, maar heet nu www.holland-philippines.com .
Reden is omdat de host in Cebu destijd stopte en hij niet bereikbaar was om de domeinnaam elders onder te brengen.
Alles staat er nog op, alle verhalen en gebeurtenissen staan smakelijk omschreven en gaan er in als warme broodjes.
Heel duidelijk zonder enige bescherming van wie dan ook.
Sommigen zijn het er niet mee eens, die willen nog steeds dat iedereen met een andere cultuur of huidskleur heilig verklaard word, laat die maar blijven dagdromen.
Vooral degene die naar de Filipijnen gaan met een Roze/Rode/Groene bril op hebben er moeite mee, maar na enkele jaren na genoeg bestolen te zijn daar verklaren ze ineens na wakker geschud te zijn alle filipinos en filipinas voor oplichters en dieven etc. etc. etc.
Geen een uitgezonderd.
Dan gaan ze ineens alles over 1 kam scheren omdat ze zo stom waren anderen (zoals ik) die waarschuwden voor SOMMIGEN niet te geloven.
Zij wisten het zelf beter.
De beste stuurmannen hebben nog altijd aan de wal gestaan en dat zal ook altijd zo blijven vrees ik.
Ik ben heel realistisch en de realiteit bestaat uit positieve en negatieve dingen.
En dat geld voor overal ter wereld.
Dus ik zou zeggen pat5903. lees daar maar eens.
Je hebt er wel enkele avonden voor nodig, ik heb er bijna 10 jaar gewoond en veel gezien en gehoord en meegemaakt en duidelijk beschreven.
Wat betreft een Filipina met 3 kinderen aan de haak slaan, ik zou er zeker nooit aan beginnen.
Groeten uit een warm en gezellig Belgie !
hello, ik ben al 18 jaar getrouwd en geen problemen en ik denk dat ik niet alleen ben die zolang gelukkig ben met een filipina en ik ken ook mensen waar het niet lukt als het niet lukt is het niet altijd de fout van de filipina maar van de man (geen respect ne drinker geen werk of noem maar op) en er zijn veel vrouwen die er een pakken voor het geld of een beter leven goede afspraken maken dat is nodig ik woon nu 3 jaar in Iligan ik kan er een boek over schrijven maar heb hier geen problemen en zolang mijn gezondheid het toelaat blijf ik hier groetjes
Wel, wat een eer om Cobra hier te hebben. Je website blijf leuk om te lezen ! Tis allemaal wat gedateerd, ( denk zo 10 jaar oud ) maar alle verhalen zijn nog even aktueel als tevoren.
Een absolute aanrader om te lezen voor de mensen met de roze bril !
Het ga je goed in Belgie, en nog steeds op de vrachtwagen neem ik aan ?
"Het ga je goed in Belgie, en nog steeds op de vrachtwagen neem ik aan ? "
Jawel Korikong, nog steeds achter het stuur van een truck.
Belgie bevalt stukken beter dan NL, ik zie geen enkele reden om terug te keren daar.
Ik heb er nog niks aan gemist.