Wie kan mij aan informatie helpen. Hoe lang duurt deze reis. Is dit ook goed te doen met een kind van 5? ik kan verder weinig vinden op internet.
Daarna willen we met het vliegtuig van jogjakarta naar Bali
alvast bedankt
gr sigsam
Wie kan mij aan informatie helpen. Hoe lang duurt deze reis. Is dit ook goed te doen met een kind van 5? ik kan verder weinig vinden op internet.
Daarna willen we met het vliegtuig van jogjakarta naar Bali
alvast bedankt
gr sigsam
beste sig,sam
dit forum van wwzr is nogal groot en blijkt voor nieuwkomers onoverzichtelijk. Je vraag is al enkele keren beantwoord in LANDENforums-dan Indonesia-dan JAVA. Het helpt op langen duur iedereen door de juiste plek te benutten.
vrijwel alle landen in deze wereld worden in hun treinstelsels bejubeld op een site als seat61.com
en voor je weer post-denk nou eens ff na-wat betekent ‘‘is te doen’’ -alles is te doen-vraag liever hoe precies. En kind 1 van 5 is geheel anders als kind 2 van 5-de 1 verveelt zich na 5 min-de ander is uren braaf. Zeker als het een blondje met blauwe ogen is zal het DE attractie van de hele wagon vormen.
hallo,
wij hebben net de treinreis jakarta/djokja gedaan ( 15 febr. 2010) hele mooie reis, geweldige reis, als je de executive stoel neemt is het een genot te reizen door java, voorzien van airco en restauratie. een echte aanrader!! zelfs met een kind van 5 jaar, maar hou er rekening mee dat het een lange reis is. succes!!
gr. modesta
Er vertrekt een trein om 8.00 vanaf Jakarta en één om 8.45. Deze komen aan om 15.10 resp 16.28. Andere treinen rijden 's avonds of 's nachts.
Groetjes
wij hebben op 14jan 2010 deze treinrit gedaan (Jogja - Jakarta)
de tijdd ging snel om, het eten was goed, de airco stond ietsje te hard vond ik maar de uitzichten waren adembenemend keer op keer, alleen jammer dat ik mijn camera nooit snel genoeg aan zette om fotos te trekken en dat de ramen ontzettend vuil waren ![]()
Wij hebben ook de busrit van Jakarta - Bali gedaan = geen aanrader
32uren hebben wij in die bus gezeten, kakkerlakken, veel getoeter en de buschauffeur haalde bruusk in op camions, voor 7 euro meer konden we blijkbaar het vliegtuig nemen
dus die hebben wij ook genomen (van Bali naar Jogja dan wel)
32uren busrit kostte zo een 20euro
het vliegtuig koste 27 euro ![]()
Waarschijnlijk kun je wel info vinden op www.seat61.com dat is een website met info over alle treinen die er gaan in de wereld. Ik haal hier veel info vanaf.
Ik heb zelf de treinritten genomen van Jakarta naar Bandung en van Bandung naar Yogyakarta.