hallo beste mede- wereldreizigers,
Ik ben Robert 24 jaar en wil graag komende zomer (vanaf augustus) 6 weken naar Indonesie echter ik ben nog op zoek naar een medereiziger.
Het idee is om Bali, Lombok, en eventueel nog wat andere eilandjes aan te doen.
Ik zoek een man/vrouw die gelijke ideëen heeft, er is wat mij betreft wel ruimte voor wijzigingen, maar het moet voor mij wel in ieder geval Indonesie worden (combi met Maleisie o.i.d. is ook prima).
Graag hoor ik van jullie
groet Robert
Hey robert,
ik heb zelf ook een blog hier op wereldwijzer en heb ook plannen om in augustus richting indonesie te werken. De eilanden daar lijken mij prachtig! Ook zou ik nog vrijwilligerswerk op bali willen doen en daarna eventueel door naar thailand. Er zijn meer mensen op dit forum die graag richting die kant willen vertrekken. Maar misschien heb je wel interesse om hier op msn verder over te praten? we zouden eventueel altijd een stuk samen kunnen reizen of met meerdere.
Groejtes
Hej robert,
hoe staat het bij jou met de planning. Ik vind het moeilijk om nu al van alles vast te zetten omdat ik toch graag samen wil reizen. Als 21jarig blond meisje alleen het binnenland van bv bali ingaan voelt toch nog niet helemaal goed. Ik hoop van je te horen. we zouden eventueel een klein stukje samen kunnen reizen en vanuit daar wel weer zien>. eenmaal daar kom je vast genoeg mensen tegen.