Indonesië begin juni t/m oktober

:paranoid: heeee,

wie gaat er toevallig begin juni tot ongeveer oktober reizen door Indonesië??

ik dus…
nog meer mensen??

groetjes cin

ik heb misschien wel plannen om te gaan, naar welke eilanden wil je gaan?

hey menno,

ik wil beginnen in java of sumatra, en ga zeker de eilanden bali, lombok en kleine soenda eilanden aandoen dan eindig ik weer op bali en vlieg van depensar weer naar bangkok. ik begin ook in bangkok. om een visum hop te doen ga ik ook waarschijnlijk borneo bezoeken en vanuit daar naar maleisie en weer terug.

heb jij een idee waar je heen wilt?

groetjes cindy

hey cindy,

klinkt goed, hoe lang wil je gaan dan? ik ben vorig jaar 6 weken geweest, eerst op borneo voor me werk, toen java en daarna bali en lombok. dit jaar weet ik nog niet. misschien ook flores en verder, ben daar nog nooit geweest,

groetjes,

menno
mail anders op menno_indo@hotmail.com

hey menno ik ga 4 maanden, eind mei vertrek ik.

ok lekker! zo lang ben ik niet van plan om te gaan hoor… zit zelf aan 4 weken te denken…

ik ben ook van plan om 4 weken naar indonesie te gaan, voorkeur juli/augustus.
Voor de rest is alles wel bespreekbaar.

Hoi Cin! tot en met 31 mei doe ik vrijwilligerswerk in Maleisië. Na die tijd heb ik twee maanden om te reizen. Op mijn lijstje staan (Maleisisch) Borneo, Indonesië & (duik)eilanden Thailand. Ik ben in ieder geval van plan om te gaan duiken, veel te zien, niet veel geld uit te geven en dat alles een beetje op een relaxte manier :). Misschien leuk om tegen die tijd even met elkaar te mailen?

hey hoi,

ja lijkt me een goed plan! ik blijf wel in indonesie denk ik i.v.m de kosten, msn borneo wel , hey leuk dan mailen we…
wat doe je vvoor vrijwilligerswerk?

groetjes cin:smile: