Indonesië September

Hallo allemaal!

Ik ga in september naar Indonesië voor een week of 4. Ben al 2 keer eerder in Thailand geweest en sindsdien staat Indonesië op mijn verlanglijstje.
Ik heb akkoord voor 3 weken vakantie maar hoop op een 4e week of langer, dus nog geen tickets geboekt, dus kan nog alle kanten op. Alleen Indonesië staat vast voor mij en vertrek vanaf 9 september of iets later.

Ben je ook van plan om naar Indonesië te gaan en wil je niet alleen reizen? Mijn ervaring Is dat samen toch leuker Is. Stuur me dan een berichtje. Leeftijd, man of vrouw maakt mij allemaal niet uit!

Ik kijk uit naar je berichtje en dan kunnen we gezellig even verder kletsen, anders wordt dit bericht veel te lang [emoji6]

Groetjes Sarah

Sent from my D5803 using Wereldwijzer mobile app

zo jammer dat dit er niet eerder opstond…Indonesia tof pff ik nu al naar Turkije…wellicht in feb 2017??? lekker warm

1 like

Zou ik best wel weer willen gaan, maar denk niet dat dat haalbaar is :wink:
Veel plezier in Turkije!

Sent from my D5803 using Wereldwijzer mobile app

Hoi Sarah, Nou dat is ook toevallig, ik ga 8 september voor een maand naar Sulawesi. Ik ben van plan om via Manado naar Bunaken te gaan om daar wat rond te varen en daarna via Gorontalo naar de Togean Eilanden en vandaar met de boot naar Ampana en dan verder naar het Zuiden te trekken.
Ik hoor wel of het wat is voor je.
Groet Janwim Lodder