Indonesië natuurreis

Hello,

Ik zal me even voorstellen: een 32 jarige vrouw die zot is van de natuur en dan vooral van de jungle. Ik heb vijf jaar geleden een fantastische tijd ( 8 maanden in totaal) beleefd in Brazilië in natuurprojecten. Nu vond ik het eens tijd om naar Zuid-Oost Azië te trekken, Wallace achterna :). Ik kan jammer genoeg slechts drie weken gaan. Heeft iemand tips voor me om de jungle in te kunnen trekken/verblijven? Andere tips zijn ook steeds welkom, want cultuur opsnuiven kan een leuke afwisseling zijn.

Alvast bedankt
Vele groetjes
:dag:
Ine

Hoi Ine,welkom op wereldwijzer!
Nou ik las in je berichtje dat je plannen hebt om op reis te gaan naar Indonesie?
Zelf ga ik graag op reis naar Thailand,het land behoort al jarenlang tot de topbestemmingen in Azië.(prachtige natuur,mooie tempels,schitterende watervallen,jungletochten,vriendelijke mensen alsook je kan daar lekker eten)
Chiang Mai, de ‘Roos van het Noorden’ is de gedroomde uitvalsbasis voor talrijke excursies in het ruige binnenland.(gemakkelijk te boeken bij verschillende reisbureau’s in de stad)
Het Khao Yai Nationaal Park is het oudste wildpark van het land,de natuur is er spectaculair, met uitzichten op bergtoppen, watervallen etc…
Je kan daar met begeleiding van een ervaren gids dit immense park bezoeken.(excursies gemakkelijk te boeken in Bangkok en andere grootsteden)
Indien je eventueel geïnteresseerd bent om dit prachtig land te bezoeken,dan kan je altijd een berichtje posten op het Thailand Forum dat geld natuurlijk ook als je vragen moest hebben over Indonesië dan kan je terecht op het Indonesië Forum
Succ6 nog met de voorbereidingen Ine!
Wij wensen u graag fijne eindejaarsdagen en veel geluk, vreugde en succes toe in 2014
groet,georgessiam.