Hola Amiga's

Wat een handige,leuke site!
Want ik ga voor t eerst een verre reis maken.
Vandaar dat ik me hier heb aangemeld.
Vind het erg spannend,nu al:dag:
Wie heeft er toevallig wat tips?Of ga je ook toevallig naar hetzelfde land?
Ga alleen.maar heb wel wat kleine wensen.En de tijd staat wel al bekend,voor mezelf dan vast.
Heb wel al wat ideetjes…maar mogen er ook wel meer bij.hihi.

groetjes:wereld:

Hoi ordonez,welkom op wereldwijzer!
Nou je sprak over een verre bestemming,misschien is Indonesie iets voor jou ordonez?
In het Indonesieforum kan je eventueel berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van anderen.
Indonesie heeft prachtige natuurreservaten zoals het Tangkoko-Batuangas Dua Saudara.
Dit Natuurreservaat is een van de mooiste natuurreservaten van Indonesië. Het park is de thuishaven van indrukwekkende fauna zoals zwarte makaken (apensoort), spookdiertjes, rode neushoornvogel, hamerhoenen etc
Indien je interesses uitgaan naar een andere verre bestemming dan kan je in het reiscafe van diversen landenfora’s hier op wereldwijzer terecht met je vragen.
Suc6 nog met het vinden van een leuke verre bestemming,ordonez!
Zoals gewoonlijk sluit ik mijn welkomsberichtjes af met een leuke foto .

http://www.pertiwi.nl/cmsdata/images/indonesie-Elisa.jpg

Hai hai,
Wat leuk je berichtje!Ik was even vergeten om te vertellen dat ik al een bestemming heb.
Ik wilde het ook gelijk gaan veranderen,maar dit wilde maar niet lukken.Je hebt maar een tiental minuten tijd om je topic aan te passen ordonez.
Dat is nml Colombia.de plaatsen die erbij wil bezoeken is:Bogotá em Cali.de kust beetje langs lopen.En wil eind juli gaan vertrekken en terug komen zo iets van 18augustus.

bedankt voor je meedenken!Toppie

Nou ordonez,misschien kan je de rivier Negro al raftend afvaren,het ligt op 1 uur rijden van Bogota.
Suc6 nog met je trip naar Colombia.
groet,georgessiam.