indonesie, Maleisië, thailand, cambodja en vietnam september vertrekken

Hoi! Ik ben Samantha 26 jaar en ben opzoek naar een reismaatje die net zoveel van relaxen en cultuur houd als ik ;). ik ben van plan om in september te vertrekken en in indonesie te beginnen (vanwege het regenseizoen in de rest van azie) en hier de eilandjes bali, lombok en gigi te bezoeken… en daarna borneo/jakarta bijvoorbeeld. en hierna bijvoorbeeld naar het westen van Maleisië te gaan (de rest regent het ;)). dan thailand de zuider eilandjes (phi phi) en dan cambodja vietnam… maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit :slight_smile: ik wil graag nog 1 maal weg voordat het echte leven begint… :wink: vorig jaar ben ik een halfjaar naar australie geweest en heb ik mn reis afgerond in Thailand. nog 1 keer wil ik het vrije backpacken gevoel ervaren voor een paar maandjes… en hoe lang? tot mn geld op is? ik ben zeer flexibel ingesteld… heb je een goed plan! dan ben ik daar altijd voor in en kan ik mn schema natuurlijk altijd aanpassen! x sam!

Hoi Samantha, Ik ben ook 26 jaar en heb mijn plannen al wat meer vastgelegd, maar wellicht dat je kunt aansluiten voor een klein deel.

Ik ga nu eerst naar zuid frankrijk en ga op 21 oktober naar Singapore. Vanaf daar ga ik 3 weken reizen door Maleisië, richting Thailand. Een vriendin van me loopt stage in Singapore en moet om na 5 dagen telkens terug om 2 dagen naar school te gaan. Ik zal door blijven reizen waarna ze me weer opzoekt als het goed is. Ik weet niet hoe het is in Maleisië en dit wordt ook mijn eerste backpack ervaring, wel met dezelfde insteek als die jij opschrijft. Thailand trekt me ook heel erg alleen heb ik daar denk ik niet genoeg tijd voor, maar ik ga het wel proberen.
Misschien kunnen we contact houden en kijken waar een ander is…? De laatste 3 weken van november ga ik namelijk naar India zoals het nu op de planning sta, en daarna nog 3 weken naar Sri Lanka.
Groetjes,
Cleo

Hoi Cleo!

het liefst wil ik in september weg en Indonesië beginnen… wie weet ben ik rond oktober dan in Maleisië, maar dan zouden we contact moeten houden.

groetjes!

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer