Indonesië januari - ?

Beste avonturiers,

Ik ben Suzanne, 22 jaar en net afgestudeerd in communicatie en event management. Meteen fulltime aan de slag gaan wil ik nog heel even uitstellen, om zodoende eerst nog een stukje van de wereld te verkennen. Helaas is er niemand in mijn nabije omgeving die deze mogelijkheid heeft, vandaar dat ik een leuk reisgenootje via deze weg probeer te zoeken.

Het idee is om half januari te beginnen in Bali met vrijwilligerswerk in een weeshuis. Op deze manier kun je je naar mijn idee alvast een beetje wegwijs maken met de cultuur van Indonesië. Daarna zou het natuurlijk leuk zijn wat meer te zien van zowel Bali als bijvoorbeeld Java en Sumatra. Hoe ik dit ga invullen, geen idee. Het lijkt mij in elk geval leuker dit samen met iemand te kunnen doen!

Heb jij ongeveer dezelfde plannen en lijkt het je leuk om (een deel) samen te reizen, laat het me weten!

Groetjes,
Suzanne

Hi Suzanne,
Ben zelf ook net afgestudeerd in management toerisme en wil ook niet gelijk fulltime aan de slag gaan. Vrijwilligerswerk in een weeshuis lijkt mij ook een super ervaring! Hoelang ben je van plan om te gaan reizen? ben overigens 23 jaar.

Groet, Xavier

Hai Xavier,

Het aantal maanden staat nog niet echt vast;) Ligt ook aan eventuele reisgenoten. Hoe lang ben jij van plan te gaan?

Groetjes,
Suzanne

Zit nog in twijfel of ik een vervolgstudie wil gaan doen mocht ik deze willen doen gaat mijn voorkeur uit tussen de 3 a 4 maanden.
Waar gaat jou voorkeur naar uit?

Groet, Xavier

Begrijpelijk! Mijn voorkeur gaat in principe uit naar hooguit drie maanden, maar je weet natuurlijk maar nooit hoe het loopt. Misschien kunnen we mailen over de ideeen? suzanne1606@hotmail.com

Groetjes,
Suzanne