Indonesië eind januari 2016 voor 3,5 week

Hee!

Ik ben van plan om eind januari naar Indonesië te gaan. Ben nu in Australië en i.v.m. het vliegticket ben ik gebonden aan de data 28 jan. tot 22 feb. Ben jij voor die periode op zoek naar een reisgenootje voor Indonesië en hou je ook van een combinatie van cultuur, natuur, strand, af en toe uitgaan en actieve dingen doen? Laat wat van je horen :slight_smile:

Groetjes Lianne, 25 jaar

eej Lianne,

Ik vlieg 4februari van Amsterdam naar Jakarta, vanuit reis ik door Java (1week ongeveer) en vanuit daar met de boot naar Bali. tussendoor wil ik nog een paar dagen naar Gili T. en 26februari vlieg ik weer terug vanuit Bali. Wat zijn jou plannen verder? Misschien kunnen we deels samen reizen?
Ik hoor t wel.

Groetjes Elke (26jaar)

Hey! Ik ben Claudia (18 jaar) en ben op dit moment in Bali, ben van plan om ook naar lombok en java te reizen:) ben je toevallig in de buurt? Dan zou ik graag samen reizen! Liefs Claudia

Hey Claudia, hoe is het weer nu daar in Bali? Ik denk erover om in februari terug op reis te vertrekken maar ik dacht dat het beter zou zijn om in september naar Indonesië te gaan omdat het dan goed weer is daar. Hoe is het daar nu?

Het weer is nu 29 graden! Het is warm zat, het is soms ietwat bewolkt maar dat is juist lekker. Hier een daar een bui maar die zijn zo over en stellen weinig voor. Het weer kan wel verschillen per plek in Bali