Indonesie Flores Sumba Pleegkinderen

Ben in veel europeese landen geweest. Buiten europa was ik in Canada, Costa-Rica, , Kenia, Mayanmar, Thailand, Maleisie en Indonesie.

Ben wel een beetje breed ontwikkeld. Sociaal begaan met mensen die het zwaar hebben maar ook realistisch. spiritueel maar niet zweverig.

Voor ongeveer de 12e keer naar Indonesie.
Wat begon als luxe vakantie is nu een werk/leer vakantie. Ik wil nog steeds veel ontdekken en mensen ontmoeten met name daar, waar heel veel armoede is.
Inmiddels is een kind afgestudeerd en gaan twee naar de universiteit. Twee andere zitten nog op school of gaan volgend jaar naar de universiteit.
Deze winter wil ik weer gaan en zoek daarvoor een reisgenote omdat mijn vrouw het niet ziet zitten om te gaan.
Naast het bezoeken van projecten en pleegkinderen wil ik nieuwe plekken ontdekken.
Samen reizen is mooier dan alleen omdat je ervaringen en kosten kunt delen.
Leeftijd is voor mij niet belangrijk. Ik begrijp wel dat een jong iemand andere interesses heeft dan iemand die van middelbare leeftijd is.
Ik wil niet te veel hoeven trekken maar wil ook niet te veel getrokken worden. Ik slaap ook bij voorkeur niet zonder airco wanneer het 's nachts
nog 35 graden is. Een beetje luxe kamer is max. 30 euro p.nacht.

Ik sta altijd open voor vragen.

Hoi, welkom op Wereldwijzer! Je kunt het beste een oproep plaatsen in ons Reisgenoten forum.