Even voorstellen

Hoi,

Hopelijk vind ik hier een reisgenoot die samen met mij in de zomer van 2014 wil gaan backpacken in Indonesië. Zelf ben ik hier al een aantal keer geweest met een georganiseerde groepreis.

Wat wil je precies gaan doen in Indonesië? Welke delen? Wat vind je leuk om te doen tijdens je reis? Hol je van de ene attractie naar andere? Vrijwilligerswerk? Hoe lang?

Hoi Guiselaine, ik zat te denken aan Java, Sumatra, de kleine sinds eilanden, en evt de Molukken (omdat daar familie van mij vandaan komt). De grootste toeristische trekpleisters heb ik hier onderhand wel gezien, maar nu lijkt het me leuk om nog meer van de binnenlanden etc te zien. Omdat ik mijn studie niet wil onderbreken kan ik maar ong 4-6 weken gaan.

Hi Sanne,

Ik ben zelf nog nooit in Indonesië geweest, maar ben wel geïnteresseerd om te gaan. Ik ben van plan dit jaar te vertrekken om eerst pacifics te doen en dan een tijdje te werken in Azië en dan verder te reizen. Daarom was ik geïnteresseerd om te horen wat je graag wilde zien. Ik ontmoet en reis graag stukjes van de reis met anderen. Ik houd ervan andere dingen te zien dan de heel toeristische.

Ik ben trouwens 35 jaar en heb mijn eigen bedrijf en hoop onderweg nog Engelse les te geven om inkomsten te hebben naast mijn bedrijf.