ik ben 21j en afkomstig uit de provincie antwerpen (België), ik wil eind mei ,begin juni 2010 vertrekken richting zuid-oostazie om te gaan backpacken voor ±2-3maand. Landen die ik zeker wil zien zijn indonesie, borneo en de filipijnen. En ik zou heel graag papoea nieuw guinea ook nog meepakken. (afh. van de tijd) Het is de bedoeling om lowbudget te reizen, maar jungletrekkings, verscheidene duiken, vulkaanbeklimmingen en dergelijke mogen ook niet ontbreken.
Ikzelf ben zéér avontuurlijk ingesteld met veel interesse voor de natuur van zuidoostazie. Beetje cultuur mag er uiteraard ook bij zitten
Eigenlijk ben ik naar iemand op zoek die een dergelijk plan ook ziet zitten
Liefst rond dezelfde leeftijd, m of v speelt geen rol, maar je moet wel avontuurlijk ingesteld zijn.
Een definitief plan ligt nog niet vast dus eventuele “kleine” wijzigingen zijn altijd bespreekbaar
Ik ben ook van plan rond eind 2010 begin 2011 door Azie te reizen. Ik wil beginnen in China waar ik een vriendin wil opzoeken en daarna door te reizen naar Indonesie om me familie op te zoeken en ook rondreizen. En daarnaast ben ik van plan ook wat buurlanden op te zoeken en uiteindelijk te eindigen in Australie… Mjaa heel verhaaltje:D… Maar ik weet dat het niet in de periode is dat jij wilt gaan reizen, maar let me know of je interesse hebt…
groetjes Cheyenne
leuke plannen, maar het is zo dat ik enkel in de periode juni-july-augustus kan. En australia is iets dat ik later nog wil doen. China zegt me ook wel iets, ben momenteel aan het nadenke of ik eerst geen week vrijwilligerswerk in china ga doen met reuzenpanda’s. Is al van kindsaf een droom. Ik wil in ieder geval nog zo veel van de wereld zien, dat alles in een keer gewoon niet mogelijk is, dus ik moet keuzes maken.