Indonesië/Bali

Beste reiziger/ster,

Vanaf 10 December tot 28 Januari ben ik in Indonesië. Ik heb een retourtje Bali. >>>
De eerste 10 dagen ben ik in Ubud om mijn 2 sponsorkinderen(ST.WINS en ST. ANAKITA) te bezoeken en de (wijde) omgeving te verkennen.
Daarna ben ik van plan om oostwaarts te reizen naar Lombok, Sumbawa, Komodo en Flores. Later eventueel nog naar Oost-Java.
Maar mijn plannen liggen nooit vast en hangen af van de omstandigheden ter plaatse.
Ik zou het leuk vinden om mensen te ontmoeten die ook in die periode in Indonesië zijn om samen een deel van de reis af te leggen.
Ik reis tamelijk low-budget en overnacht het liefst bij de plaatselijke bevolking of in een eenvoudige kamer en dus niet vaak in hotels met airco en zwembad.

Vind jij het ook een leuk idee om elkaar te ontmoeten??? Reageer dan op mijn uitnodiging.
Met vriendelijke groet, marjan:wereld:

Heey Marjan!

Ik ben 22 jaar en net klaar met mijn stage in Bali en vertrek de 17e naar Lombok om vanuit daar rond de 19e door te reizen naar Sumbawa, Komodo en Flores. als ik je plannen zo lees zijn ze ongeveer hetzelfde als de mijne. Ben je al vertrokken naar Flores of moet je nog gaan? anders zou ik het leuk vinden (gedeeltelijk) samen te reizen.

Groetjes,

Charlotte