Indonesië 23 augustus - 11 september 2009

Ik was van 23 augustus tot 11 september in Indonesië, op reis, op verlof en op familiebezoek.

Ik heb een verslagje met foto’s neergezet op een website:
http://jeroen.christens.be/indonesie09

Het is gemakkelijk te navigeren, met de slideshow, de links en het overview (all pictures).

De reis is goed meegevallen. :zon02: Hotel was niet te duur. Af en toe had ik ook een Guest House. En ik heb genoten van mijn avontuur, en nieuwe vrienden gemaakt.

Veel plezier met het verslag.

En als er vragen zijn, beantwoord ik die graag, of vul ik die zelfs ook aan op mijn website.:dag:

hier al enkele voorbeelden:

• Guest House Hari Wisma Kota Te Medan: 75000 rupiah voor een eenpersoonskamer met fan
  • hotel Toba te Parapat: 200000 rupiah voor een tweepersoonskamer
1 like

wie kan mij helpen…
ik wil 20 november terug vliegen naar Indonesie.
Omdat ik januari 2011 in indonesie ga trouwen…
maar omdat ik nog geen 21 jaar ben mag ik mijn echtgenoot niet naar nederland meenemen.
dus ga ik een 1,5 jaar in indonesie verblijven…
wie heeft hier verstand van over visum etc…
wie kan mij verder helpen…

wilt diegene mij zo snel mailen…?
alvast heel erg bedankt…

groetjes, Novika

sorry beetje laat maar met een goede sponsorbrief vader van je echtgenoot of zo kost 2 jaar visum 8 miljoen rp bij de immigratie en degene van immigratie 200.000rp extra geven is het snel geregeld groeten elsa uit bandung

Hey Elsa,

wat bedoel je met Sponsorbrief vader van je echtgenoot?
in iedergeval, Allebei zijn ouders zijn over leden…
dus hoe gaat het dan verder aan zn werk?
hoop graag gauw weer wat van je te horen…

ps; woon je nou in bandung…?

groetjes, Novika

een oom of tante van je man is ook goed sposorbrief heb je nodig voor een visum als je een trouwboekje heb is het nog makkelijker gewoon vragen bij de immigratie waar je woont en wat extra geld geven ok helpt altijd het best groeten elsa

hey elsa, nah ik zal mn best doen…
vriendelijk dank voor je informatie.