Individuele rondreis met jeep

Hallo iedereen. Mijn vriendin en ik zouden in november 2009 naar Costa Rica gaan, ginds rondreizen per jeep (een 16tal dagen) en dan een weekje uitrusten op het strand. Alle tips in verband met tickets, autoverhuur, hotels, formules (fly&drive, verlengingen, vliegtickets en verblijf apart,…) zijn uiterst welkom en ten zeerste geäpprecieerd!

Alvast bedankt voor eventuele reacties :wereld:

Voor het uitrusten op het strand kan ik je punta leona aanbevelen met zijn witte bounty beach, fijn om te zwemmen en snorkelen.
Meer info om deze plek: www.123hjemmeside.no/costarica
Groetjes
Arno

Hoi,

Wij hebbenvoor 2010 ook een rondreis geregeld, maar hebben dat laten doen via www.edventure.biz Een nederlandse organisatie in CR. Op de huurauto korting gekregen. De hotelprijzen zijn gelijk aan de prijzen op internet. Ik heb dus zelf op itnernet naar een aantal hotels gezocht en gevraagd of zij die kunnen boeken. Geen probleem dus. Zelf hebben ze ook een aantal leuke hotels waar ze mee samenwerken. Samen met hen hebben wij de reis in elkaar gedraaid. We moeten dus nog gaan, maar het zal beslist een goede reis worden. De tickets naar CR hebben we zelf geboekt via vliegtickets.nl.
Succes en vooral een leuke reis.