India of Japan, moet nog boeken!

Hey Hallo,

Mijn naam is Linda ben 25 jaar en heb een leuke baan als rayonmanager.

Deze zomer zou ik 3 weken reizen in Thailand maar deze reis is opgeschoven naar Januari volgend jaar zodat er een vriendin mee kan. Maar deze zomer wil ik ook graag een mooie reis maken.

Ik denk zelf aan India of Japan… wil het niet al te duur maken, maar ben wel gesteld op een nette slaapplek… dus eigenlijk net wat meer dan Low-Budget. Het liefst wil ik samen met iemand boeken zodat we ook samen kunnen reizen… maakt zo’n lange vlucht natuuurlijk een stuk gezelliger!

Heb zelf 2 jaar in Singapore gewoond en Azie trekt mij enorm… Laat me maar weten waar je graag heen wil dan kunnen we onze reisdoelen wellicht aan elkaar koppelen!

Groetjes Linda

In Japan heb ik wel interesse, al enig idee waar je precies langs zou willen?
Japan is wel 1 van de duurdere landen, wat over het algemeen inhoud dat het nog steeds goedkoper is dan hier.

Ben zelf een 29 jarige man, en ben 2 jaar geleden een paar weken in Japan geweest.

Hoi Moro,

Nee ik heb me er nog helemaal niet in verdiept omdat ik er vanuit ging dat ik naar Thailand zou gaan…

India spreekt me misschien nog wel meer aan dan Japan maar ze staan beide op mijn lijstje.

Heb jij een hyves account? Dat praat wat makkelijker…

Groetjes Linda

Hey,

Heb je toevallig mijn oproep al gezien? http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=87536

Ik beb namelijk op zoek naar een reisgenootje voor India!

Groetjes,
Saskia