India met jonge kinderen

Onze verslagen van onze reizen naar India toen onze kinderen tussen de 3 en 6 waren, vind je door de links beneden aan te klikken. Ze zijn in het Engels, maar mocht je aanvullende vragen hebben, dan beantwoorden we die graag in het Nederlands.

Hans

Ik heb jullie reisverhaal gelezen: reizen met kids door india en vind het fantastisch dat jullie dit hebben gedurfd.
Zelf reis ik in oktober voor de eerste keer naar India met mijn Belgische man. We hebben een tweeling van bijna 6 jaar, maar we durven hen nog niet meedoen omdat we zelf nog nooit ver op reis zijn geweest. Hopelijk kunnen onze kids de volgende keer dat we naar India reizen wel mee.
Zelf ben ik in India geboren en is het dus de eerste keer dat ik terug ga naar mijn geboorteland (geboren in Assam, en lang verbleven in Calcutta).

Hallo,

Even een vraagje, gaan jullie ook naar Assam? Wij willen dit jaar een rootsreis gaan maken met onze dochter, geboren in Assam, Chabua, maar we weten niet hoe we dit gebied moeten bezoeken. We zijn erg benieuwd naar jullie voorbereidingen voor deze reis. In welk plaatsje ben je geboren in Assam?
Frederiekkje