Hoi iedereen,
Ik ben op zoek naar een of meerdere reisgenoten voor een reis door Azie. Ik ga eind December naar een bruiloft in Bangladesh, en wil daarna een maand of 3 rond reizen (backpack-budget).
Mijn naam is Marianne, ben 27 jaar. Ik woon in Melbourne (Australie) sinds 2 jaar waar ik aan een PhD in (bodem)biologie werk (wat een stuk boeiender is dan het klinkt, echt!). Lijkt me leuk om met Nederlanders op reis te gaan, zodat ik weer eens een tijdje in het Nederlands kan praten. Betekent wel dat we elkaar niet kunnen ontmoeten voor de reis, maar met alle moderne media is daar wel iets op te verzinnen denk ik.
Ik heb nog geen concrete plannen. India in Januari zou logisch zijn omdat ik dan al in die hoek zit, en daarna naar Vietnam/Laos/die hoek… maar alles is bespreekbaar! Een deel van de reis samen optrekken is zeker ook een optie.
Ik houd van zowel cultuur als natuur, dus wil die twee graag combineren. Ik wil graag zoveel mogelijk zien en doen, maar af en toe een dagje onder een palmboom liggen om bij te komen (can you say kokusnoot-cocktail met een parapluutje!) lijkt me ook fijn. Wil de enorme toeristische plekken het liefts vermijden (Bali bijvoorbeeld trekt me totaal niet).
Ik zoek mensen tussen de ±25-35 jaar die net als ik gemakkelijk in de omgang zijn. Laat een (prive) berichtje achter als je interesse hebt om verder te praten!