Hoi,
Ik vertrek maandag om 14.05 naar Turkije !
Nou vroeg ik mij af vanaf hoe laat de incheckbalies open zijn? Graag ben ik lekker op tijd met inchecken en kan ik nog een beetje op schiphol rondhuppelen…
De incheckbalie zit in vertrekhal 1…
Hoi,
Ik vertrek maandag om 14.05 naar Turkije !
Nou vroeg ik mij af vanaf hoe laat de incheckbalies open zijn? Graag ben ik lekker op tijd met inchecken en kan ik nog een beetje op schiphol rondhuppelen…
De incheckbalie zit in vertrekhal 1…
toen ik 13 mei naar turkije ging via schiphol was ik er al rond 2uur en vertrok pas rond 6 uur
ik heb meteen om 2 uur ingecheckt , heb je daar geen zorgen meer om
jekan ook meteen door naar detaxfree dus door de douane maar dan kan je niet meer terug !
ve fun ! , annemarie
Hallo,
Wij vlogen zaterdag 26 juni om 14.50 uur met Martinair. We waren dan ook iets meer dan 2 uur van te voren op de luchthaven. Daar aangekomen vertelde het meisje achter de in-checkbalie dat er geen stoelen meer voor ons beschikbaar waren! Dat was even schrikken! Ik vroeg hoe dat kon. Het schijnt dus dat ze altijd het vliegtuig met een bepaald percentage overboeken, omdat er altijd mensen niet op komen dagen. Maar goed, wij waren dus ruim 2 uur van te voren. Kreeg ik de wind van voren, want je kon 3 tot 4 uur van te voren al inchecken. Maar dan moeten ze niet 2 uur van te voren op het ticket zetten! Een hoop gedoe dus en uiteindelijk heb ik gevraagd om de supervisor, want we konden wel omgeboekt worden naar een big-seat, maar dan kostte ons dat 54 euro per persoon extra! Daar ging ik dus niet mee accoord, want het is niet mijn schuld dat ze het vliegtuig overboeken en als ik nou pas 10 minuten voor het sluiten van de balie kom opdagen! Maar alles is goedgekomen, we mochten in de big-seat, gratis en we hebben een heerlijke vakantie gehad!
Ik wens jullie een goede vlucht en een goede vakantie!
Jah, ik vertrek dus om 14.05 en wil anders om 10 uur ofzo al inchecken… maar weet niet vanaf hoe laat de balies open zijn om in te checken…
Dat kan ook afhangen van de maatschappij waarmee je vliegt.
Als je met Transavia of Martinair vliegt, dan zal 4 uur van te voren geen probleem zijn, omdat de hele dag vluchten van deze maatschappijen vertrekken, en de balies toch bezet zijn.
Vlieg je met bijvoorbeeld Inter Air, die waarschijnlijk maar 1 vlucht die dag vanaf Schiphol uitvoert, dan zou het best kunnen dat de balie pas 2 a 3 uur van te voren opengaat.