Hallo,
Kun je in Thailand je visum aanvragen voor de Filipijnen?
Of is dit te omslachtig?
Alvast bedankt :cheer:
Hallo,
Kun je in Thailand je visum aanvragen voor de Filipijnen?
Of is dit te omslachtig?
Alvast bedankt :cheer:
Het kan wel maar het is veel makkelijker om het in de Filippijnen te doen. Je kan in ieder geval 21 dagen zonder visum verblijven. Wil je langer blijven dan kan je verlengen bij Immigration. Handiger om dat niet in Manilla te doen i.v.m. lange wachttijden. Je kan het overigens ook gewoon hier op de ambassade doen. Al vast veel plezier.
Heb er geen ervaring mee, maar lijkt me geen probleem. Je zou voor de zekerheid even
per e-mail kunnen vragen aan de ambassade in thailand. het e-mail adres van de consulaire afdeling staat rechts onderaan op de site.
Als je een Nederlands passpoort hebt, gewoon naar Manila reizen en op vliegveld doen…koste mij geloof ik 25 euro…en duurt maar 5 minuten.
Pas op voor de beveiligings mannen direct na de uitgang want die doen zich voor als politie en willen je graag helpen…en doen ze ook…maar je moet wel wat betalen…ongeveer 5 euro is genoeg en dan wordt je helemaal begeleid met je eigen leger
Dan kan je inderdaad 3 weken blijven en daarna naar immigratie dienst…dan is het 58 dagen totaal…Immigratie dienst zit dicht bij de Letran School
Kost je weer 50 euro maar duurt wel een paar uur…voor mij maar 1/2 uur omdat ik iemand kende daar…zo werkt dat daar nu eenmaal.
I LOVE THE PHILIPPINES!!