Hoi,ik ga in september naar Bangkok vraag me af of het daar nog rustig is of inmiddels al wat drukker.
Dag Pinkeltje,
Naar ik hoor en lees zou het leven in Bkk zijn gewone gangetje weer gaan. Ook het toerisme komt weer op gang, maar voor de rest van het jaar zal het toch iets rustiger blijven, veel toeristen hebben immers uit voorzorg hun reis afgezegd tijdens de rellen. Wij gaan ook in september en sowieso is het dan wat rustiger wegens het regenseizoen. Wij bekijken het positief: minder toeristen dan normaal, dus misschien wat authentieker…? Aan de andere kant leven er nogal wat mensen in Thailand van het toerisme, dus hun inkomen zal hier zeker onder lijden. Hoegenaamd een spijtige zaak.
Grts,
Jelle
En voor een recente stand van zaken kan je ook altijd even één van de locale kranten online checken (engelstalig). Zij hebben hier zeker wel een aantal artikels omtrent: www.bangkokpost.com
voorbeeldje:
Consumers return to shopping malls
**Street markets remain popular **
[ul]
[li]Published: 21/06/2010 at 12:00 AM[/li][li]Newspaper section: Business[/li][/ul]
Retailers are seeing shopping sentiment revive a month after trade was hammered by riots in Bangkok and the arson attacks on Central World, Center One and Siam Theater.
Chai Srivikorn, president of the…
Lees verder op: Bangkok Post - Business channel
Veel research- en reisplezier!:dag:
Grts,
Jelle
Bangkok rustig, als het gaat om het dagelijks leven is het daar nooit rustig een giga metropool, het toerisme ja dat heeft wel een tikje gekregen maar als jij gaat is dat in ieder geval weer een persoon meer en er is genoeg te doen…