Even uit nieuwsgierigheidâŠbij wie ga je fietsen in Bangkok ?
Ik ken alleen de Mekhala, die met omgebouwde rijstboten van Bangkok naar Bang Pa In Palace vaart, ten zuiden van Ayutthaya, maar dat is met een overnachting erbij.
Heb je dit al gereserveerd en indien ja, met welke boot ga je dit doen?
Ik had ook twijfels bij Pattaya, en had dus die vraag ook al gesteld. gezien het antwoord van de TS denk ik dat het logisch is voor hem om Pattaya te bezoeken.
Waarom Pattaya ? Ik heb daar een kennis wonen die ik ga opzoeken en bovendien heel eerlijk: die gezelligge drukte op de Walking Street spreekt mij enorm aan, ben er 2 keer eerder geweest. Dit wordt een topvakantie.
Vind het juist wel wat hebben die gezellige drukte rondom Walking Street, lekker levendig en hou van het uitgaansleven, zeker nadat ik dan een week volop âcultuur heb gesnovenâ. Maar voor een volgende keer is Kanchanaburi zeker een optie, lijkt me ook erg leuk om heen te gaan.
Via Greenwoodtravel, de organisatie die de vlucht en Prince Palace hotel ook heeft geregeld.
Heb uitstekende ervaring met deze reisorganisatie.
Nee dit heb ik nog niet gereserveerd, maar heb ergens op internet gelezen dat je in 4 uur die toch kan maken met een rijstboot. Wellicht moet ik deze nog even reserveren ook bij Greenwoodtravel.
Green Wood boekt heel vaak onze tour door de âGroene Longâ van oktober, maar vrees dat ze jou ergens anders hebben ondergebrachtâŠ
In 4 uur van Bangkok naar Ayutthaya met een langzame rijstboot ga je niet redden⊠Ik werk dan ook al een aantal jaar niet meer op een reisbureau hier, maar heb eerlijk gezegd ook nooit van deze boottour gehoordâŠ
Die fietstocht is nog niet helemaal zeker of die wel doorgaat, hangt af van de animo.
Ja je hebt gelijk die rijstboot doet er een hele dag over. Denk dat ik dat te lang vind. Mogelijk dat ik dan toch met de trein ga, of met de bus ik zie het wel.
Neem kontakt op met Baan Malinee www.bedandbreakfastinphuket.com, de beste b&b in Thailand, Phuket teverblijven.
Als je vragen hebt neem kontakt op
vr gr
Eric
Wat leuk dat je naar Thailand gaat! Ben er zelf twee keer geweest.
De tweede keer in Bangkok heb ik ook overnacht in het Prince Palace Hotel. Prima hotel, maar wel groot en druk.
Ik wil niet wereldvreemd overkomen, maar hoe lang van tevoren moet je eigenlijk op Schiphol staan ?
Is dat nog steeds 2 uur van tevoren ? Kan het op internet niet vinden.
3 uur is idd geadviseerd, kom je echter 2 uur vooraf kan je ook echt nog wel mee hoor.
Ik zie dat je 1 dag in Phitsanoluk verblijft, was je van plan om vanaf hier de historische stad van Sukothai te bezichtiggen of⊠je zou ook naar de âWat Pha Sorn Kaewâ kunnen gaan in noord Petchabun. is ongeveer anderhalf uur rijden van uit Phitsanaluk en is een werkelijk schitterende nieuwe tempel die nog maar door weinig westerse toeristen is bezocht.
Sukothai is een beetje het zelfde als Ayutthaya (al vind ik Sukothai mooier)