Hallo!
Graag wil ik (vrouw 32. illustrator) november naar zuid amerika gaan.
De bestemming staat nog open.
Voor deze reis zoek ik een reismaatje met wie het uiteraard heel goed moet klikken.
Wie heeft ook zin een avontuur?
Hallo!
Graag wil ik (vrouw 32. illustrator) november naar zuid amerika gaan.
De bestemming staat nog open.
Voor deze reis zoek ik een reismaatje met wie het uiteraard heel goed moet klikken.
Wie heeft ook zin een avontuur?
Ha Eefjeefje,
Wil in die periode ook die kant op voor ongeveer een maand. Bestemming staat nog niet vast maar het avontuur trekt me in de richting van Colombia, Venezuela en Panama.
Of het klikt dat weet ik natuurlijk nog niet maar je kunt er altijd een e-mail aan wagen.
groet,
Gábor
Hoi Gabor,
Aha jij wil ook naar Zuid-Amerika…Heb je al veel gezien van de wereld?
Ik kom uit Utrecht, nog wel in ieder geval, dat wordt binnenkort Amsterdam.
Heb al het en en ander gezien, vooral Azie eigenlijk.
Als freelancer kan ik wat makkelijker weg dan mijn vriend en vrienden vandaar dus dat ik op zoek ben naar een leuk persoon om mee samen te reizen. alleen reizen ging allemaal prima, maar ik vind het gewoon veel minder leuk.
Meestal boek ik gewoon een vlucht en zie ik aldaar wel, rugzak mee en vanalles doen. Ben denk ik wel redelijk actief, wil graag dingen zien en doen.
Steden, cultuur, natuur, ik vind veel leuk, behalve dan dagenlang bakken op het strand, daar maak je mij echt niet blij mee.
In ieder geval heb ik onwijs veel zin in een mooie reis, voor het eerst Zuid- Amerika! ben jij er al geweest?
Dat even over mijzelf…
en jij?
dag
Eefje
1 Oktober vlieg ik naar Colombia (start in Bogota of Cartagena) en in November zit ik in Venezuela (start in Merida). Ik reis alleen, dus ben er zeker voor in om een stukje samen te reizen of elkaar ergens te treffen!
Stuur me maar een PM en wellicht kunnen we iets afspreken. ![]()