Komende winter doorbrengen in Zuid-Amerika, heerlijk lijkt me dat! Jouw ook? Ik zou het leuk vinden deze reis met één of meerdere reisgenoten te ondernemen en te plannen.
Ik heb nog geen definitieve voorkeur maar Colombia, Ecuador, Peru en Bolivia spreken me aan. In oktober/november vertrekken en half februari weer terugkeren naar NL, een beetje op het budget letten ivm de duur van de reis maar vooral genieten. Onderweg wil ik vooral veel zien en beleven.
Wie ben ik? Vrouw, 33 jaar, nog geen reiservaring in Zuid-Amerika vandaar deze oproep. Al wel in Australie rond gereden in een campertje en vorige jaar met een groepsreis naar Oeganda. Ben benieuwd naar je reactie, groeten.
Hoi!
Zijn je plannen al wat concreter?
Ik vlieg 2 okt naar Ecuador en dan door ana rperu, bolivia, chili en argentinie…
Groetjes!
Hoi, De vluchten zijn geboekt eind oktober naar Colombia en half januari vanuit Ecuador weer terug naar huis. Ik blijf dus iets noordelijker dan jij. Veel plezier!
Hoi,
Ik heb inderdaad ook plannen om naar Zuid-Amerika te gaan, maar dan wel wat korter en ik doe minder landen aan. Ik vlieg 22 januari naar Ushuaia om vervolgens de boot naar Antarctica te nemen voor ongeveer 11 dagen. Daarna zal ik tot 30 maart in Argentinie/ Chili reizen. Lijkt het je wat? Dan kunnen we eens afspreken om de reis concreter te maken.
We hebben een aantal overeenkomsten: ik heb ook in Australie gereisd en ben twee keer naar Oeganda geweest. In Zuid-Amerika heb ik voor 4 maanden in Brazilie gereisd.
Overige gegevens: vrouw, 36.