In Mongolie heerst het eeuwige niets…
Wauw! Wat een prachtige zin!
Deze kwam ik een tijd geleden tegen in een blad en ik kan het niet uit mijn gedachten krijgen.
Ik MOET naar Mongolie! Puur om te ontdekken wat daar dan is! Dat ‘niets’, wat is dat?
WIE WIL ER MEE?
Twee jaar terug ben ik naar Midden en Zuid Amerika geweest en heb daar een geweldige tijd gehad.
Reizigers genoeg waarbij je kon aansluiten. In Mongolie zal dat schaarser zijn en daarom zoek ik een reisgenoot!
Ik ben 20, doe de kunstacademie en kan deze zomer ongeveer 2 maanden weg in de vakantie.
Mongolie, met zijn (overheersende) omgeving China zou ik graag aandoen. Maar ook Tibet, Nepal en vooral India zijn opotioneel. Een paar weken in een tempel in Thailand doorbrengen schijnt trouwens ook een geweldige belevenis te zijn. Alles is mogelijk…
Maar Mongolie… tsjah, het is gewoon iets dat ik gedaan moet hebben!
De transmongolieexpress zie ik niet zo zitten. Op een andere manier door het onbereisbare land trekken wel!
Het is echt een uitdaging, maar volgensmij zeker de moeite waard!
Heb je zelf ook een onverklaarbare aantrekkingskracht naar het land met de grasvlaktes en paarden, en interesse in een lowbudget-reis vol doorzettingsvermogen, humor, cultuur, en dus het bijzondere ‘niets’–> mail dan even!
[EMAIL=“roosfloor@hotmail.com”]roosfloor@hotmail.com
(Ook als je deze zomer (vanaf juni/juli) er van door gaat richting Azie: let me know! Ik snak naar een verre reis en mocht Mongolie niemand trekken, dan wacht ik daar nog even mee en laat ik me graag in met andere wilde reisideeen.)
Chao!