Mongolie

Met een klein busje met chauffeur en kok een ongelooflijk mooie reis maken, iedere dag midden in de natuur kamperen, stilte, wandelen, klimmen, paardrijden? Zoek nog een vrolijke reisgenoot.

Hoi,

ik ben zelf ook op zoek naar een reisgenootje. Mijn plannen ligging nog niet vast.

Vertel eens wat je precies van plan bent?

groetjes
Suzan

Hoi Suzan,

Het busje maakt een vanaf juni een rondreis van 3 maanden, er kunnen 4 passagiers mee,
sommigen reizen 3 weken, andere langer, en er zijn verschillende opstapplekken. Mijn bedoeling is naar het westen en noorden te gaan, het busje is daar ongeveer 23 juli en ik wil dan 4 weken mee op reis, het eindpunt is Ulaan-Batan, naar het beginpunt ga ik met een binnenlandse vlucht vanaf U.B. Vorig jaar heb ik met hetzelfde busje gereisd en het was een ongelooflijke mooie reis. Met mij zijn er al 3 personen die meegaan, er kan dus nog iemand bij.
Evt. kun je tickets e.d. gemakkelijk laten regelen door dezelfde persoon die dat ook voor mij doet. Het is natuurlijk ook mogelijk dat je een ander deel van Mongolie wilt zien op een andere datum, volgens mij is er ook daar nog een plekje. Je kunt ook kijken bij [EMAIL=“info@famouswolftravels.com”]info@famouswolftravels.com om een indruk te krijgen van Mongolie.
Hoop nog van je te horen,

hartelijke groet, Jet

Hey Jet,

Wat een ongeloofelijk mooie manier van reizen in een mooi land! Ik ben nieuwsgierig geworden en heb de website van Famous Wolf al bekeken. Jij al voorzien van een reisgenoot? Stuur me anders een mailtje: joanvandenende @ hotmail.com (zonder spaties, maar dat snap je vast). Voor mij is de verleiding groot om met de TransMongolie te reizen, heb jij dat wellicht vorig jaar gedaan?

Groet! Joan

Hey Jet,

Is dat eigenlijk je naam? Je berichtje klinkt leuk :slight_smile:
Dat zijn ook de dingen die ik zoek in een reis! Paardrijden heb ik nog niet
veel gedaan, ik heb een paar lessen gehad en vond het geweldig, maar
ben ermee gestopt vanwege rugklachten. Maar lijkt me wel leuk om dat
op reis weer te doen. Wil je alleen in mongolie reizen? zelf wil ik ook nog graag
naar bali of nepal. Maargoed, het is al leuk als we samen in mongolie kunnen
reizen misschien. Het lijkt me leuk als je iets van je zou laten horen, van hoe het ervoor staat en of je al iemand hebt om te reizen of niet.
Zou je me naar mijn emailadres willen mailen? > magicfeelings@hotmail.com
ik weet namelijk niet of ik bericht krijg ofzo als je me via deze site wat terug stuurt?
O ik ben trouwens 23 bijna 24 en houd erg van natuur en cultuur.
Verder ben ik een jaar afgestudeerd sph’er en werk nu op een naschoolse dagbehandeling in Leiden.
Waar woon jij en hoe oud ben je?
Tot snel hoop ik.

Groetjes Evi