In Jan 2014 backpacken

Hoi Allemaal,

Mijn naam is Linda en ik ben 20 jaar.
Ik ben dit jaar afgestudeerd, en wil tot december blijven werken om vervolgens in januari te vertrekken om wat van de wereld te gaan zien. Ik wil voor ongeveer 3/4 maanden gaan. Ik twijfel nog tussen Australië/Nieuw-Zeeland en Azië. Al lijkt een Europa-tochtje me ook geweldig. Oftewel ik sta overal open voor.
Ik had op meerdere berichtjes gereageerd maar nog niets vernomen, dus vandaar mijn eigen oproep aan een leuk reisgenootje!
Lijkt dit jou iets laat dan een berichtje achter

Groetjes

Hey!

Mijn naam is Felonie en ik ga volgende week voor 5 maand op stage naar Jakarta. Op 10 januari ben ik klaar met mijn stage en daarna wil ik nog een maand reizen door Indonesië. Op 16 februari vlieg ik namelijk pas terug vanuit Jakarta. Aangezien ik maar een maand de tijd heb om te reizen, ben ik wel van plan om in Indonesië te blijven. Ik wilde beginnen op Bali en vanaf daar gewoon verder kijken. Ik zou dan niet je hele reistijd mee kunnen, maar misschien is het een optie om een deel van je tijd samen te reizen?
Het lijkt mij namelijk erg leuk om samen met iemand te reizen, en eindelijk vind ik een leeftijdsgenootje :slight_smile:

Groetjes

Hoi felonie!
Wat spannend om daar stage te lopen! Leuk hoor.
Ik wil dus waarschijnlijk in januari naar Azië gaan, dacht zelf meer aan de landen Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam
Ook wil ik met iemand reizen om de gehele reis mee te reizen, maar als je evt in je vrije maand naar een van bovenstaande landen gaat, kunnen we elkaar evt nog treffen?
Groetjes

Hee Linda,

Ik ben Max, ik ben 18 jaar en ben van plan om in Januari ook te vertrekken.
Mijn plan vooralsnog is om eerst naar NZ af te reizen en daarna Australie en misschien Azie.
Spreekt je dit aan, en wil je ook rond die tijd vertrekken, laat dan even wat van je horen.

Hoi Linda,

Sorry voor de late reactie, ik ontvang nu pas de mail van je reactie. Ik heb helaas alleen een single entry visum en aangezien ik ook vanuit Jakarta terug vlieg heb ik besloten om in indo te blijven. Dat gaat me ontzettend veel visumkosten schelen.

Succes met het vinden van een reismaatje en alvast veel plezier!!

Groeten Felonie