Reisgenoot voor backpacken in December - Februari

Hey,

Ik ben Felonie en opzoek naar een reisgenoot. Ik loop sinds deze week stage in Jakarta voor 4 maanden. Half december rond ik mijn stage af en daarna heb ik nog twee maand om te reizen. Mijn voorkeur voor reizen gaat uit naar Indonesië en ik zou graag Bali willen zien. Ik heb van velen gehoord dat de jaarwisseling daar geweldig is. Ik heb ook maar 2 maand de tijd om rond te reizen en in Indonesië is genoeg te zien heb ik hier gehoord, maar andere ideeën zijn ook altijd welkom! Ik ben verder nog nooit in Azië geweest, dus elk land is voor mij mogelijk. Het is mijn eerste wereldreis, dus het me leuker om een reisgenoot te vinden. Ook als je een maand samen zou kunnen reizen, let me know :slight_smile:

Groetjes Felonie

ik zelf ben ook nog nooit in Azië geweest, maar november, december , januari en februari, trek ik rond in Thailand en Cambodia. laat maar iets weten of je nog andere landen wil dan Indonesië. Indonesië staat op mijn programma najaar 2014, dit jaar echter niet. maar je weet maar nooit…
mvg krist govaert
facebook krist-san govaert

Hey Felonie,

Ik heb gister net een ticket naar Jakarta geboekt. Ik kan jammer genoeg maar 4 weken blijven, en het lijkt me leuk om wwat op de eilanden rond te reizen. Een reisplan maak ik nooit, dus ik kan alle kanten op.
Ik weet niet of je nog op zoek bent, maar dan hoor ik je reactie vast wel.

Groetjes Erik

Hey Erik,

Leuk dat je reageert want ik ben nog steeds opzoek en ik heb tot nu toe nog niks geboekt. Ik was alleen van plan vanavond mijn ticket voor Bali alvast te boeken. Wanneer kom je aan in Jakarta?

Groeten Felonie

Hey Felonie,

Ik kom 12 Januari aan in Jakarta, maar heb verder totaal nog geen plannen gemaakt, dus ik kan dan alle kanten wel weer op. Maar we hoeven daar natuurlijk niet af te spreken, want jij gaat met de jaarwisseling al naar bali?

Groeten Erik

Ja ik heb mijn ticket naar Bali geboekt en mijn hostel tot 3 januari in Bali, maar voor daarna heb ik nog geen plannen. Gili-eilanden en Lombok lijkt me erg gaaf, maar ik heb nog niks geboekt… Hoe lijkt jou dat?

Groeten Felonie

Ik heb is even gekeken, had me nog totaal niet voorbereid hoor en dat doe ik ook liever zo min mogelijk. Lombok wil ik zo wie zo wel graag heen en de Gili eilanden lijken ook erg mooi. Maar ja ik kom 12 januari pas in Jakarta aan he? Ik kan vanaf daar natuurlijk wel de volgende dag al naar lombok door vliegen.Kom ik dan voor jou niet wat laat aan?

Groeten Erik

Hey Felonie,

Ben in Indonesië van 20/12 tem 08/01. In het begin ga ik Yogyakarta en regio bezoeken vervolgens neem ik een vlucht naar Bali. Van Denpasar ga ik naar Ubud en van daar uit staat alles open. Bali ontdekken, Lombok, Gili eilanden etc. Alles staat open … Met een reis maatje zou fijner zijn momenteel ben ik alleen. Van Indonesië trek ik door naar Bangkok en zo Thainland / Laos ontdekken …

Mvg

Jonathan