In de winter werken in Turkije

Hallo,

Ik ben nu twee weken terug in Nederland, de hele zomer heb ik in Antalya gewerkt. Ik kan maar niet wennen aan het leven hier en ik denk er serieus over na om deze winter terug naar Turkije te gaan.

Heeft iemand van jullie tips om in de winter aan werk te komen? Heeft iemand ervaring met daar werken in de winter? Alle tips en ideeen zijn welkom!

Groetjes,

Yolcu

Beste Yolcu,

Ikzelf ben vanaf 1 november werkloos tot 1 maart,in Side komen nog maar heel weinig nederlanders.
Belek;denk dat je het daar moet zoeken,de winteraanbiedingen vanuit nederland richten zich op dit gebied.
Denk dat je daar op moet richten,heb daar wat connecties.
Als je wilt kun je via mijn persoonlijke box mij wat specifieke informatie geven over wat je precies wilt gaan doen.

Groetjes,

Forumbeheerder,
Hans.

stom antwoord misschien maar denk eens aan de wintersportgebieden.
toerisme sterk in opkomst, bijv. Uludag, Kartikalya etc .
succes…
XX

http://www.turizmgazetesi.com/jobstuff.aspx

Hoi,

Ik ben erg benieuwd of je in de winter aan werk zult komen.
Mijn vrienden uit Side moeten er in de winter alles aan doen om ergens aan de bak te komen en hebben het heel erg moeilijk.:frowning:
Ze werken allemaal in de massage en hamam in een hotel.
In de winter pakken ze echter alles aan. Ze gaan meestal naar Adana.
Een van hen zal deze winter waarschijnlijk wel in Side blijven, omdat hij vader wordt. Ik hoop echt dat hij wat vindt.:eek:

Jij succes met zoeken.

Cok Selamlar, Fransijn.

het ligt er idd helemaal aan naar welke plaats je gaat en of je mensen kent die je kunnen helpen bij het vinden van werk. was afgelopen winter in antalya er was zeker nog wel toerisme maar niet zo veel als in de zomer… idd miss een wintersport gebied???

Ik ben gevraagd voor deze winter als animator te gaan werken. Maar ik kan niet, ze vroegen mij of ik niemand kende, dus… bij deze.

mailen naar [EMAIL=“onbulut@hotmail.com”]onbulut@hotmail.com van Melas Hotel in Side.

Kan zijn da ik daar in de zomer naar toe ga.
Misschien kan jij me trouwens eens wat tips geven ivm animator zijn in Turkije, want tis mijn eerste keer…

groetsies

B

feitelijk, vergeet mijn post maar… de vraag is al verouderd blijkbaar, ik zit een jaar achter

ha

b

Nee hoor je zit geen jaar achter??

Bedankt voor alle reacties. Ik kan deze winter aan de slag als hostess maar weet nog niet of ik dat doe. Feitelijk is het helemaal niet zo moeilijk om aan werk te komen, via via werd er genoeg aangeboden!

alle, ik moet hier nog wennen precies, ik was dus toch juist…

vergeet mijn vorige mail dus en niet de eerste…

al die datums hier, hehe :smiley:

confused b

ik was even in de war met de data… hehe

ik moet nog een beetje uitzoeken hoe da hier werkt

Mijn vriend werkt in de zomer in Side in een hotel.
Na de herfst gaat het hotel dicht… dus heeft hij geen werk…
En dan gaat hij in het voorjaar gewoon weer werken…
Maar dit jaar gaat dat niet helemaal door, want hij moet in het leger… :frowning:

Wie kan mij helpen aan hoe ik het aan moet pakken om werk te vinden in Side. ik heb geen idee hoe het allemaal in zijn werk gaat en waar dat ik moet beginnen met zoeken. De turkse taal dat zal ik nog moeten leren maar met engels kom ik een heel eind.
Wie o wie kan mij meer vertellen hoe dit allemaal in zijn werk gaat. zo las ik wel hier op het forum ergens dat je het beste met een toeristen visum daar heen kan gaan en dan om de 3 maanden even naar een van de griekse eilanden, Maar is het dan wel mogelijk om daar te werken.
Ik hoop dat iemand mij advies kan geven alle advies is welkom. madvokaat@hotmail.com

Beste Glowy2,

Heb je een bericht gestuurd,

Hoor spoedig van je,ok?

Forumbeheerder,

Hans.