In Brazilie werken - stage lopen

Hallo mensen,

ik ben een student van het MTRO en ga als alles volgens plan loop stage lopen in Natal Brazilie. Ik ga er 5 maanden wonen, werken en leren. Nu ben ik benieuwd of er meer studenten in Brazilie hebben stage gelopen, misschien in Natal?! En kunnen jullie me wat meer vertellen over de cultuur, mentaliteit enz. Natuurlijk kan iedereen hier op reageren, ben gewoon benieuwd hoe het leven in Brazilie is!

Groetjes Femke

Hallo,

Ik wil in 2009 samen met een vriendin voor een half jaar naar het buitenland werken.
We worden enorm aangetrokken door Brazilie. En mijn vraag is weet iemand waar je het beste werk kunt zoeken voor daar een half jaar te verblijven.
Had in gedacht horeca, toerisme, hotelbediende…??

hoop snel wat te horen, want op internet staat teveel! ik word er niet meer wijs uit.

kuskus Jowen:zon:

Hoi hoi,
ik vroeg me af of jullie al vertrokken zijn naar Brazilie. Ik ben namelijk ook op zoek naar werk in het toerisme / horeca in Brazilie. Heb je nog iets gevonden?

gr elise

Hayy! Ik heb dezelfde vraag als Elize, (net gestopt met studeren en een half jaar tijd over). Graag hoor ik of jullie iets gevonden hebben? Liefs, Roberta

hoi, ik ben een meid van 30 en ben ook van plan om in september voor een tijdje naar brazillie te gaan. Ben er in november geweest en heb er een leuk gevoel bij! Ik heb ondertussen al een mailtje gestuurd naar het hotel om daar te werken en te logeren, wel heb ik een goei pluspunt dat ik er iemand heb leren kennen die mij ginder wat kan helpen. Als jullie nog meer nieuws weten of als ik jullie kan helpen met iets ben ik altijd bereid!!
:zon::zon02::zon::zon02:

Wie o wie kan mij op weg helpen voor een baan en eventueel woonplaats in Sao Paulo of Rio de Janeiro. Ik jongenman 36 jaar ned /surinamer … woonachtig in Suriname

gr R.

Zonder een geldige verblijfsvergunning kan je in Brazilie niet werken.