Stage Brazilie

hallo allemaal!!

ik ben een CMV studente die volgend jaar op stage wil naar Brazilie. ik heb alleen geen flauw idee waar ik moet beginnen met zoeken en denken… zijn er mensen die me een eindje op weg kunnen helpen??

Willeke

nou ik zal het zelf niet weten want ik het zelfde idee.ik wil graag naar Brazilie op stage

je wilt ook naar brazilie? wat wil je doen dan? en wanneer wil je erheen??

Willeke

Nou ik wil graag daar stage lopen. Ik wil graag mij afstudeer stage daar doen. CIT. Ik ben namelijk zelf een Braziliaan dus het zal wel een beetje makkelijker zijn voor mij als ik een plek kan vinden van januari tot juli.

Hallo,

Ik wil ook graag naar brazilie voor een half jaar.
Ook wil ik stage lopen in de horeca/receptioniste etc. i.i.g. de toeristische kant. Ik zou het echt niet weten waar te beginnen met zoeken naar een stage plaats.
Maby dat jullie al een manier weten waar je kunt beginnen met het zoeken naar een stage plaats in brazilie??

Nathalia

Originally posted by Willeke@22-10-2003, 15:27:57
** hallo allemaal!!

ik ben een CMV studente die volgend jaar op stage wil naar Brazilie. ik heb alleen geen flauw idee waar ik moet beginnen met zoeken en denken… zijn er mensen die me een eindje op weg kunnen helpen??

Willeke **

Hoi,

Je kunt de NL ambassade in Brazilie een berichtje sturen en kijken op www.nbso.com.br dit is de NL handels afdeling in Brazillie die hebben van alle soorten contacten. sucses.

Hoi,

Je kunt de NL ambassade in Brazilie een berichtje sturen en kijken op www.nbso.com.br dit is de NL handels afdeling in Brazillie die hebben van alle soorten contacten. sucses.

hey!
ik ben ook een student cmv ( in amsterdam)
en ik wil oko dit jaar naar brazilie !

misschien kunnen we samen iets doen?
of elkaar helpen met zoeken naar projecten

zou je contact willen opnemen met mij

msn
yesitsmeyouknow@hotmail.com

hoop wat te horen