Stage in Brazilië

Beste mensen,

Ik heb jullie hulp nodig!
Voor begin 2013 zoek ik een stage bedrijf in Brazilië, in de toeristische sector.
Het moet met reizen te maken hebben dus; hostess, busoperator, reisbureau etc. (Geen receptie bij een hotel).
Nou heb ik me kapot zitten zoeken de afgelopen 3 maanden en mails gestuurd naar bedrijven, maar helaas geen geluk.

En hier komen jullie in!
Hebben jullie tips of zelfs misschien een website waar ik terecht kan voor stage plekken in de toeristische branche in Brazilië? Het liefst in Sao Paulo bij Guaruja, maar ben bereid om ook ergens anders te lopen in SP. Het gaat hier alleen om een stageplek, want verblijf kan ik regelen bij een gastgezin.

Als jullie wat dan ook voor mij hebben, pls laat mij het weten, want het jaar is zo voorbij!

Alvast bedankt! :chin:

-PB

misschien kan www.joho.nl je helpen.

booking.com?

@Cecilia74
Ik heb me daar al aangemeld en zelfs betaald om lid van te zijn.
Dat was ± 4 maanden geleden en tot nu toe hebben ze niks voor mij gevonden.
Helaas kan ik niet nog eens 4 maanden wachten gezien het dan klaar en geregeld moet zijn

@Saywhat
Wat heeft booking.com met mijn post te maken?
Lees eerst mijn post aub, want booking.com zijn voor vliegtickets en accomodaties en die heb ik al…

Balen van joho…

Ik had die verwijzing naar booking opgevat als suggestie om daar miljoenen hotels te vinden die je zou kunnen aanschrijven voor een stageplek. Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen.

Had wel iets vriendelijker gemogen, beetje jammer. Jij wilt stagelopen bij een reisbureau in Brazilie en die zorgen idd voor vliegtickets en accomodatie. Vandaar mijn suggestie Booking.com als stageplek.

Helaas van school mag ik niet bij een hotel stage lopen dus zijn mijn kansen super klein geworden.
Vandaar dat er ook staat (Geen receptie bij een hotel).
En de kans dat een hotel een onbekend persoon helpt en bij een reisbureau plaats is ook heel klein.
Gezien zij jou niet kennen en het risico niet willen nemen.
Dit weet ik uit ervaring.

Las - Booking.c - gobrasil - terrasol - flybrasil - brasiltours en zelfs arke en Nederlandse reisbureaus heb ik geprobeerd om zo via via een stageplek te regelen, maar tot nu toe is het afwachten. (ook CVC heb ik geprobeerd, is zeer bekend in BRS)
De meesten hebben mij teruggemailed met als reactie ''te korte periode (4 maanden) en geen plek.
En ik wacht nog van een paar hun reacties af.

Excuses, dit had ik ook in mijn 1ste post moeten zetten, want dit wisten jullie niet.

Nog wat idee-en:
Expo Centers (daar zitten vaak mensen die alle vluchten en accomodatie boeken voor de bezoekers en standhouders)
Decolar
Hotel Urbano
KLM
GOL
TAM
Secretaresse bij internationale bedrijven die verantwoordelijk zijn voor het boeken van zakenreizen.

Vacature sites:
vagas.com.br
spvagas.com.br

Expo Centers - Decolar en spvagas.com.br heb ik niet geprobeerd.
Voor vagas.com.br heb ik al een account en mijn CV in zowel het Engels als Portugees gezet (motivatie gedeelte).
Ben al geregistreerd sinds mei dacht ik zo. En wanneer een vacature binnen mijn profiel past krijg ik automatisch een email.

Secretaresse bij internationale bedrijven is a long shot, maar ik zal 't proberen!

Zal ze vandaag even een mail sturen of contact opnemen indien mogelijk.

Harstikke bedankt!!!

op de site van Club dos ventos in Jericoacoara staan vacatures (google) , heb met hen eens contact gehad, zijn aardige mensen. Ik ben er uiteindelijk niet mee verder gegaan. Laat even weten of het iets geworden is ??

Waarschijnlijk ben je uit de reiswereld gestapt, want ik lees geen terugkoppeling terug.

dit is de laatste keer dat ik hier iets plaats, je mag mijn reactie mening verwijderen, hoewel deze gewoon beschaafd en beleefd was,
Zowiezo raar dat een moderator mijn bericht kan wijzigen en ikzelf niet.