Ik Zoek Per Direct Werk In Het Buitenland

He,
Ik ben 22,en ik wil heel graag,heel snel,**heel **hard werken >in het buitenland!!
Ik ben **per direct **beschikbaar voor de hele zomer en eventueel daarna ook nog. Ik heb ervaring in de horeca maar wil ook wel iets anders doen!
Wat wil je nog meer?
E-mail: sus3@hotmail.com

Groet Sus

In het Andalusische dorp Cazalla de la Sierra (± 80 km ten noorden van de stad Sevilla) opende vorig jaar het prachtige hotel Palacio de San Benito. Door het amerikaanse blad Condé Nast Traveler onlangs gerangschikt in de hotlist van 80 Beste Nieuwe Hotels ter Wereld! De eigenaar is op zoek naar een meertalige medewerker voor receptie- en PR-werkzaamheden. Enige kennis van Spaans is zeer gewenst; er bestaat de mogelijkheid om (verder) cursussen te doen. Maak een virtuele rondwandeling door het hotel op www.palaciodesanbenito.com en neem contact met mij op voor meer informatie.
Ik woon, met man en kinderen, nu ruim twee-en-half jaar in Cazalla en wij hebben hier een bedrijf. Als je nieuwsgierig bent: www.turismoruralhidalgo.com .

In het Andalusische dorp Cazalla de la Sierra (± 80 km ten noorden van de stad Sevilla) opende vorig jaar het prachtige hotel Palacio de San Benito. Door het amerikaanse blad Condé Nast Traveler onlangs gerangschikt in de hotlist van 80 Beste Nieuwe Hotels ter Wereld! De eigenaar is op zoek naar een meertalige medewerker voor receptie- en PR-werkzaamheden. Enige kennis van Spaans is zeer gewenst; er bestaat de mogelijkheid om (verder) cursussen te doen. Maak een virtuele rondwandeling door het hotel op www.palaciodesanbenito.com en neem contact met mij op voor meer informatie: info@turismoruralhidalgo.com.
Ik woon, met man en kinderen, nu ruim twee-en-half jaar in Cazalla en wij hebben hier een bedrijf. Als je nieuwsgierig bent: www.turismoruralhidalgo.com .