Ik werk bij het Palacio de San Benito, een exclusief B&B en restaurant in Cazalla de la Sierra, een mooi wit dorpje in het hart van het natuurgebied Sierra Norte de Sevilla, binnenland van Andalusië dus. Wij beschikken over 9 kamers, restaurant, bar, bibliotheek, patio, zwembad en (vergader)zalen. Ons publiek is internationaal en veeleisend; niet alleen individuele reizigers, maar ook groepen, families en bedrijven. Sinds februari 2007 is het management in handen van Mayka en Michel, een Spaans-Belgisch echtpaar dat gestudeerd heeft aan de Hogere Hotelschool in Lausanne. We hebben een klein, maar profesioneel en ambitieus team en een goede werksfeer. Op dit moment zoeken wij – in principe voor een jaar - een duizendpoot die ons team wil komen versterken.
Het takenpakket van deze persoon kan verschillend zijn:
Òf ondersteuning op alle terreinen, zoals:
Receptie (ontvangen van de gasten, persoonlijk en telefonisch te woord staan van onze klanten en leveranciers, reserveringen, lichte administratieve werkzaamheden), restaurant/bar (bediening, werkzaamheden in de keuken, de inkoop en voorraadbeheer, higiëne) en algemeen onderhoud.
Òf een kok die menu’s samenstelt en bereidt, verantwoordelijk voor inkoop, voorraadbeheer, en higiëne. Hij/zij moet ook bereid zijn buiten de keuken een handje te helpen.
Wij zoeken een enthousiast, veelzijdig en flexibel persoon met verantwoordelijkheidsgevoel en team spirit. Iemand die graag een jaar wil wonen en werken in een klein dorp in het binnenland van Andalusië. Verwacht hier geen wufte badplaats met een swingend nachtleven, maar een authentiek Andalusisch dorp, waar het vooral in de winter best rustig kan zijn. Spaans spreken is hier een must, Engels en/of andere talen zeer gewenst. Kennis van Windows en Office gewenst, net als enige ervaring in de genoemde taken.
Wij bieden logies, maaltijden en een salaris in overeenstemming met de capaciteiten van de kandidaat.
Je werkt op een mooi plekje!! Cazalla de la Sierra en de Sierra Norte zijn zeer de moeite waard. La Isla del Pescador en vooral de waterval even verderop zijn prima plekken om een dagje te vertoeven. De waterval lijkt zo uit een film te komen, je kunt eronder zitten en het water over je neer laten komen.
Ik heb net gereageerd via de mail van dit forum, maar ik weet niet of dit helemaal goed gegaan is, mocht dit niet gelukt zij heb je dan een ander adres waar ik je op kan mailen?
Is de vacature nog van kracht? Ik ken iemand die uitermate geschikt is voor deze allround functie. Hij heeft hierin jaren ervaring ( in o.a. hotel, restaurant, finca rural) en is toe aan een nieuwe uitdaging.
Reactie graag persoonlijk en niet via het forum vanwege te weinig tijd om forum te bezoeken.
Vriendelijke groet,
Anke Antonides
[EMAIL=“a.antonides@gmail.com”]a.antonides@gmail.com
0034 959122639 / 0034 646485299
Je zult wel veel reacties krijgen op deze vacatures! Ook ik ben geïnteresseerd. Momenteel woon ik nog in Nederland, maar mijn hart gaat uit naar Spanje. Ik ben all-round en heb ervaring als management assistente en directiesecretaresse. De horecatik heb ik meegekregen van mijn ouders die altijd hotel-restaurantbedrijven hebben gehad. Mijn vader heeft de hogere hotelschool in Den Haag gedaan, dus het zit een beetje in mijn bloed.
Mijn Spaans is nog basis, maar ik ben bezig met een cursus Spaans. Eenmaal in Spanje pak je het sneller op is mijn ervaring. Mijn Engels is uitstekend te noemen. In een aantal bedrijven waar ik gewerkt heb, was Engels de voertaal.
Ik weet dat je er vorig jaar ook op stond met de advertentie. Blijkbaar is het niet gelukt om
een geschikt iemand te vinden. Ik ben Jos van der Span en ik heb veel kwaliteiten.De talen die
ik beheers zijn Nederlands, Duits en Engels, Spaans is een must,maar ik leer snel is dat ook voldoende?
Ten eerste wil ik mijn excuses aanbieden aan iedereen die gereageerd heeft en nog niets van mij gehoord heeft. Ik heb het de afgelopen maanden echt beredruk gehad!
Mijn collega, verantwoordelijk voor de receptie en de boekhouding, is begin oktober met zwangerschapsverlof gegaan, waarop ik de receptie “erbij” ben gaan doen. Laat deze periode nou net samenvallen met de maanden met de meeste “Puentes” en feestdagen! In november vonden we een meisje hier uit het dorp met een tweejarige toeristische opleiding, maar na een paar weken bleek ze echt niet te voldoen. Er kwam een maitre bij, maar hij gaat binnenkort een paar maanden weg, wegens gezondheidsproblemen. Helaas gaat het met de baby van mijn collega ook niet zo goed, dus het is nog maar de vraag of ze in maart terugkomt, en als ze terugkomt wordt het waarschijnlijk parttime.
Dus: de plaats is wederom vacant.
Als je (nog) geïnteresseerd bent, mail me dan alsjeblieft op linda @ palaciodesanbenito . es
En ja, het is uiterst belangrijk dat je Spaans spreekt, want hoe wil je anders de telefoon beantwoorden bijvoorbeeld?