Zou je een jaar willen werken in Andalucía? Of langer, als het je bevalt. Niet in het massa-toerisme aan de kust, maar in een ècht spaans witgekalkt dorp?
In Cazalla de la Sierra, ong. 80 km ten noorden van de stad Sevilla, werd vorig jaar een bijzonder mooi hotel geopend: Palacio de San Benito. Het amerikaanse blad Condé Nast Traveler rangschikte het onlangs in de Hotlist van 80 Beste Nieuwe Hotels ter Wereld! De eigenaar is op zoek naar een meertalig medewerker (m/v) voor receptie-en publicrelations werkzaamheden. Engels is een must, enige kennis van Spaans zeer gewenst; (verdere) cursussen Spaans behoren tot de mogelijkheden. Maak een virtuele rondwandeling op www.palaciodesanbenito.com en neem contact met mij op voor meer informatie: info@turismoruralhidalgo.com.
Ikzelf woon, met man en kinderen, nu ruim tweeënhalf jaar in Cazalla en het bevalt ons uitstekend! Wij hebben hier een bedrijf en op onze eigen site vind je meer informatie over Cazalla en omgeving: www.turismoruralhidalgo.com.
Hallo!
Dat klinkt goed zeg!
Ik zou hier wel graag wat meer info over willen ontvangen.
Ik heb gewerkt in een hotel in Engeland . Heb dus ervaring in het hotelwezen en ben meertalig. Is het mogelijk om mij wat meer informatie te mailen?
Alvast bedankt!
Goedemorgen,
Ik lees zojuist jullie vacature voor een medewerkster voor receptie-en publicrelations werkzaamheden in hotel Palacia de San Bonito. Graag zou ik hierover wat meer informatie ontvangen.
Ik werk momenteel (sinds 3 jaar) als reisleidster, met name in Sri Lanka, India, Nepal en Thailand. In Sri Lanka heb ik als receptioniste in een strandhotel gewerkt voor een nederlandse reisorganisatie en diverse excursieprogramma’s e.d. opgezet.
Hiervoor heb ik bij diverse reclamebureaus gewerkt als marketingmedewerkster.
Zouden jullie mij wat meer info kunnen geven over de werkzaamheden, accomodatie, salaris etc.
Met vriendelijke groet,
Marieke Klopper
mariekeklopper@hotmail.com
Beste,
Ik ben een 23-jarige Belgische studente Vertaler Engels-Spaans en studeer normaal gezien volgende maand (einde van juni) af.
Aangezien er in de nabije toekomst nog niets vast staat, lijkt het me echt wel wat om in het buitenland te gaan werken, en zeker in het zuiden van Spanje.
Daarom zou ik graag wat meer informatie krijgen over de vacature voor een onthaal/PR-medewerkster in het hotel El Palacio de San Benito.
Ik ben zelf nog maar net terug uit Granada, waar ik een vijftal maanden (september 2003 - februari 2003) aan de Universidad de Granada heb gestudeerd voor Vertaler/Tolk in het kader van een uitwisselingsproject. Gezien mijn studies, vormen zowel het Engels als het Spaans geen enkel probleem voor mij.
Zou u mij enige informatie kunnen toesturen?
Alvast bedankt.
Katrien Maes
katrien_m@hotmail.com
Wat een schattig dorpje! Ik kan me goed voorstellen dat het geen straf is om daar (al dan niet tijdelijk) te moeten wonen! De functie klinkt ook heel aantrekkelijk.
Zelf heb ik een aantal maanden in een hotel in Zwitserland als receptioniste gewerkt. Ik spreek al een woordje Spaans, omdat ik als au-pair in Spanje gewerkt heb. Verder heb ik een Engelstalige opleiding achter de rug (IBS), dus met het Engels zit het ook wel goed. Momenteel werk ik als Product Manager bij een Uitgeverij en volg ik in de avonduren een opleiding tot Vertaler Spaans. Tsja, Spanje en Spaans blijft toch trekken en het bloed kruipt nu eenmaal waar het niet gaan kan…
Graag ontvang ik meer infomatie met betrekking tot deze vacature.
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijk groet,
Lizette
hihaho@freeler.nl
Ik werk nu in een hotel in Nederland en heb 4 jaar in hotels in Zwitserland gewerkt. Ik ben ook opgeleid in de hotelbranche op de hotelschool en heb mijn diploma. Mijn man en ik willen in Andalucia gaan wonen en werken. We zijn er net weer geweest. Wanneer er een serieus aanbod komt om te werken, dan ben ik per half juni beschikbaar.
Dank u, Judith.
Beste Judith,
Dank voor je reactie. Ik wil je graag antwoorden; kun je me email-adres geven of mij rechtstreeks een mailtje sturen naar info@turismoruralhidalgo.com? Bij voorbaat dank! Je hoort zo snel mogelijk van me.
Groeten,
Linda
Hallo!
Met grote belangstelling las ik zojuist uw advertentie, waarin u zoekt naar een meertalige medewerker voor receptie en public-relations. Mijn vriendin en ik willen voor een aantal jaren in zuid-spanje gaan werken en wonen. Ik ben Karin, 35 jaar en heb ruime werkervaring in verschillende branches. Momenteel werk ik bij de politie Amsterdam. Ik spreek en schrijf Nederlands, Engels en redelijk Spaans. Ik ben net terug van een reis van 5 maanden, waar ik onder andere Spaans heb geleerd in Costa Rica. Verder spreek in een beetje Duits en Frans. Ik wil graag werken in de horeca.
Ik zou graag wat meer infromatie ontvangen.
Bedankt vast,
Karin
AAN ALLE GEÏNTERESSEERDEN,
De vacature bij Hotel Palacio de San Benito is inmiddels komen te vervallen. De eigenaar van het hotel heeft onlangs een overeenkomst gesloten met een grote organisatie die het management over gaat nemen. Deze organisatie heeft helaas de vacature (voorlopig) geschrapt.
Mijn dank aan allen die reageerden.
Groeten,
Linda