Wie Helpt Mij!

Hai people!

Net als iedereen hier, ben ik op zoek naar een baantje in het buitenland… Ik moet gewoon uit Nederland weg! Was van plan om mee te doen met Peking express, maar heb gisteren te horen gekregen dat ik niet door was naar de laatste ronde :frowning: Maar goed, we gaan vrolijk verder. Ben begin juli klaar met mijn toerisme opleiding in Breda en ik wil graag nog even een aantal maanden in Europa werken. Au-pair is trouwens nix voor me… Ben al een jaartje door Australie en Nieuw-Zeeland rondgebanjerd, dus ik weet hoe het is om zelfstandig/onafhankelijk te zijn. Naast het feit dat ik andere mensen/cultuur wil leren kennen, wil ik daar ook graag sparen voor mijn reis naar India die ik in november wil maken. Maar ja, als ik niet naar het buitenland kan, lukt dat weer allemaal niet. Ik heb al op recrajob.nl gekeken, maar daar moest je veel talenkennis voor hebben en ervaring met kinderen. Ik spreek vloeiend Engels en ik wil het liefst naar Zuid-Europa.
Dus als je wat voor me weet (goede organisaties, géén Tavel Active, EF enz.) … Ik zou je eeuwig dankbaar zijn.

O ja, ik ben niet echt goed in horecawerk. Het liefst in een hotel of op een camping.

Lijkt Andalucía je wat? In het dorp Cazalla de la Sierra (ong. 80 km ten noorden van de stad Sevilla) is vorig jaar het prachtige hotel Palacio de San Benito geopend. Het amerikaanse blad Condé Nast Traveler rangschikte het onlangs in de Hotlist van 80 Beste Nieuwe Hotels in de Wereld! Het is een luxe hotel, 9 kamers, veel kunst en antiek. De eigenaar is op zoek naar een meertalige (vooral engels sprekende) medewerker voor receptie-en PR-werkzaamheden. Enige kennis van Spaans is gewenst; (verdere) cursussen zijn mogelijk. Maak een virtuele rondwandeling door het hotel op www.palaciodesanbenito.com en neem contact op met mij als je meer informatie wilt: info@turismoruralhidalgo.com.
Ikzelf woon, met man en kinderen, nu ruim 2 1/2 jaar in Cazalla en wij hebben het heel erg naar ons zin. Wij hebben hier een bedrijf in toerisme (organiseren workshops, oa flamenco, Spaans, schilderen, keramiek, koken, en excursies) en op onze eigen site vind je meer informatie over Cazalla en omgeving: www.turismoruralhidalgo.com.

Je kunt bij ons op de Ranch komen werken in Zuid-Frankrijk.
Zie de eerste pagina van Wereldwijzer.