Werk gezocht in het buitenland!

Hallo,

Samen met mijn Italiaanse vriend ben ik op zoek naar een baan in het buitenland voor een paar maanden. Het liefst vanaf januari t/m midden april 2012, maar we kunnen ook per november beginnen. Op dit moment denken we aan een baantje in de hotelbranche of achter de bar en het land/stad is voor ons geen pré, zolang het in een interessante, mooie omgeving ligt (natuur, strand en/of interessante dorpen/steden). Ik ben met name geïnterreseerd in Latijns-Amerika, maar het belangrijkste voor ons in hetzelfde gebied wonen voor een tijdje, geld verdienen en vooral nieuwe ervaringen. We zijn beiden avonturiers/reizigeres en erg interationaal gericht. Ik hoop dat iemand ons goede tips kan geven!

groeten,

Laila

Hallo Laila,

Hebben jullie al iets kunnen vinden?

Wij zijn nog op zoek naar een kok voor ons hotel in India (GOA) en eventueel bediening/barpersoneel (vooral iemand die goede cocktails kan maken en mee kan helpen in de bedieninig). Ik heb net ook een zoekbericht geplaatst met meer info. Mocht dit jullie interesse wekken, het is geen Latijns-Amerika, I know, en geld sparen gaat dan ook moeilijk worden, want in India liggen de lonen erg laag, maar het is wel een ontzettend mooie plek, we gaan 1 december open t/m april, zitten 2 km van het strand vandaan in een tropische omgeving…
Kijk maar even op www.lamangrovegoa.com.
Wie wij zijn trouwens??? Maud (Nederlands, 33) en Thibault (Frans, 35) zijn al een aantal jaren bezig onze droom te verwezenlijken in INdia, Goa. Nu gaan we eindelijk open, we hadden een kok gevonden, maar die heeft nu net afgezegd…tja, dat gebeurt wel vaker in India. Vandaar dat we nu personeel in Europa zoeken die op zoek zijn naar een uitdaging!!!
Check it out en bij interesse hoor ik wel van je…
Groetjes MAUD

Groetjes, ik ben wel geintereseerd hoor. Niet dat ik echt kan koken, en Indiaas eten al helemaal niet, maar ik kan wel zoiets leren mocht dat nodig zijn (en met goede training), maar waar ik vooral interesse in heb is werken in een of andere functie in het hotel. Dat lijkt me wel leuk, ik ben al vaker naar India geweest (Zuid-india, Chennai) en daarom zal alles niet erg nieuw voor mij zijn.

Vertel aub beetje meer over het aanbod.

Ik heb een Europees/Amerikaanse achtergrond, maar ik pas echt niet bij een enkele land. Ik heb zoveel gereisd en in het buitenland vertoefd dat ik meer een soort ‘multinationale’ burger ben :slywink: voorzover dat mogelijk is.

Een vakantieplaats aan strand met mooie klimaat, tja, je kan er echt niet meer om vragen.

Ik kijk uit naar je antwoord, ik ben ook bereikbaar via zkr300@yahoo.com

Ik ben niet bang voor spammers, mijn box is altijd al volgespamd :smiley:

Hoi Maud ,
Goa is echt een leuk plek om iets te doen hoor echt wel.
Ik kom zelf ook uit india ( New delhi ) maar nu ben ik in Holland sinds 2003 en heb eigen Indiase afhaal en bezorg centrum gehaad en ook verschillinde restaurants gewerkt en op dit moment heb ik mijn eigen indiase caterings bedrijf in heel Nederland ,
Maar to be honest mis ik toch beetje India hahahah. Kijk maar even op ons web site www.indiasecatering.nl
Ik hoop dat jullie snel iemand kan vinden.
groetjes uit lelystad