he ik ben marielle en ben nieuw hier! k ben nu 2 weken terug uit alanya en heb een hele leuke jongen leren kennen daar, hij wilde ook met mij uit maar van mijn ouders mocht dit niet, ik vond dit uiteraard echt heel erg:mad:, maar heb t niet gedaan… hier heb ik nu uiteraard weer spijt van en ik mis hem heel erg, daarbij komt ook nog eens dat ik alleen een foto heb en zijn naam, maar geen emailadres… dus kent iemand misschien mustafa uit hotel gunes 3?? hij werkt daar in de bediening, ik hoop zo dat iemand iets meer over hem weet!! :tear:
ja weet ik ook niet, gewoon niet aan gedacht denk ik, stom stom k weet t, maar ik hoop eigenlijk dat ie er volgend jaar nog werkt, maar ja dat kom ik niet te weten eer dat ik er weer heen ga he
marielle
Als je er toch zo mee zit, bel dan gewoon het hotel op en vraag net zo lang door totdat je iemand te pakken krijgt die hem kent of hemzelf aan de lijn kan krijgen om zijn emailadres te krijgen. Wie weet lukt het, niet geschoten is altijd mis.
hey eenelfje
ja dat is zo inderdaad, en ik ga dat ook wel doen denk ik, ik had het hotel ook een email gestuurd, maar daar reageren ze niet op helaas… maar heel erg bedankt voor je idee, eigenlijk had ik hier nog niet een gedacht, bedankt
jaa ik snap waar je mee zit.
ik ben zelf naar marmaris geweest
en een leuke jonge in het hotel ontmoet (umut).
hy was de 3de dag van mijn vakantie daar en ben er net 2 dagen weer
ik weet niet hoelang hij daar nog blijft,
alles ging zo snel byna de bus gemist die weer trug ging naar het vliegveld
had ik niet erg gevonden maar toch.
heb zijn email adres wel en zijn naam en foto’s. en ik weet dat hy in frankrijk woond maar ben nog nooit in frankrijk geweest.
ik wacht nu iets van 2 dagen al of hy op msn komt echt heel vervelend dat wachten maar heb het wel voor hem over…
Ik hoop voor echt voor je dat je contact met hem krijgt dat zou iedereen willen dus succes er mee meid
hey, oh die van jouw woont in frankrijk nou das wel een stuk dichter bij dan turkije he! ja t is moeilijk hoor! ik heb al meerdere dingen geprobeerd om contact te krijgen, maarja met alleen een voornaam gaat dat erg moeilijk he, maar ik geef niet op hoor! maarja jij hebt wel zijn email en moet nu ook wachten en das ook vervelend he… agh jongens he!
*Succes met het vinden van je liefde meis… Ik weet dat dat een lastige opgave zal zijn… Er zijn namelijk heel veel meer turken die zo hete…
Ook niet bepaald slim om het niet te vragen… maar dat zal wel door die zenuwen gekomen zijn…haha…
Neej meis… Ik hoop voor je dat hem vindt… en dan met hem kan praten… Ik weet hoe erg het is al je verlief ben… en hij zo ver weg is… en als je hem dan ook nog eens niet te pakken kunt krijgen omdat je alleen ze naam en foto hebt… mja dat is sucks…!!
ja ik wilde dus dolgraag zijn nummer en emailadres, maar ik mocht niet met m omgaan van mijn ouders… echt zwaar shit was dat zeg… dus ja hij vroeg of ik mee uit wilde of met hem langs t strand wandelen, maar mijn ouders vonden dit niet goed, ja je bent in turkije en blabla, dus maar volgend jaar ga ik daar weer heen zonder ouders… en ik hoop dat hij er dan nog werkt… want vergeten zal ik hem nooit!
*Maar hoe oud ben je dan als ik vragen mag? Ik bedoel als je oud en wijs genoeg bent… dan kan je tog ook zegge… sorry maar ik ga gewoon gesellig wat met hem doen…
Ik kan natuurlijk niet in jouw situatie thuis kijken… Maar ik ben eigenlijk al zelfstandig vanaf dat ik een jaar of 15 was… toen besliste ik eigenlijk al alles zelf… Ik weet natuurlijk niet hoe jij bent opgevoed… en hoe je ouders zijn dus ik kan daaar niet over oordelen…
En mja… ik kan je ook al helemaal niet zegge wat je moet doen… ik bedoel het is jouw leven…Maar soms mag je dinge ook zelf bepalen vin ik…
Misschien komt dit heel bot over wat ik daarnet zei… maar dat is het niet… Ik bedoel het iig niet zow…
hey
ben 19 bijna 20, ik weet ook wel dat ik zelfstandig ben en dat ik ook zelf beslissingen kan nemen, ik was met hun op vakantie en ja… ze zijden ook van waarom wil je dan perse met hem uit enzo en ik weet ook neit waarom, maar ik wist gewoon dat hij anders was dan andere ik kon t niet uitleggen, ze vonden het niet verstandig dat ik alleen met een onbekende jongen iets ging doen in een ander land, ja en ik heb naar hun gelusiterd, met pijn in mijn hart! ik heb gehuild niet normaal, en nu nog steeds heb ik het er heel erg moeilijk mee… mijn ouders weten hier helemaal niks van en zij begrijpen t ook absoluut niet, want op vakantie zeiden ze al van en dan ga je met hem uit en wissel je nummers uit en dan ga je weer naar huis, die vinden dat er geen toekomst is met zo’n jongen, maar ik heb neit voorspeld dat ik verliefd zou worden, denk je dat ik dat leuk vindt? maaja ik ben ook oor school 5maanden op stage geweest in cyprus dus, nou was ik daar niet alleen maar toch, daar wisten ze toch ook neit dat k allemaal deed? het is gewoon zo moeilijk hoor, ik bedoel mijn ouders zijn inderdaad eg beschermend… daarom ga ik ook niet meer met hun naar turkije volgend jaar
*Heej dat is wel heel vervelend als je ouders zo beschermend zijn… Mja mijn pa ziet er ook geen toekomst in die denkt alleen maar hetgeen wat hij ervan vind… maar hij laat me gelukkig wel mijn keuzes hebben… Ik mag gelukkig wel zelf bepalen wat ik doe…!! Maar egt vervelend joh… Dat je zo erg moest huilen meis… Ik vin dat egt niej leuk om te hore…Zeker omda ik weet hoe het is als je je zo verdrietig voelt…
Maar meis… als je wil praten voeg me anders ff toe op mijn msn… la_dy_love@live.nl groetjes xxx
*
jaa vn dat ouders begrijp ik deden mijn ouders ook al helemaal bij izmal die woond in turkije
mogt er niet eens wat mee gaan drinke, mjaa ik ben 14 en jij ouder was ik 19 of 20 jaar en ik vond die jonge zo leuk ging zo weer terug naar turkije,
als ut kon ging ik anders nu ook zo naar frankrijk mjaa
msn adres wil ook nog niet alles zeggen heb hem nu toegevoegt 2 dagen geleden hij is nog niet on geweest volgens mij gaat hy vndaag weer terug naar frankrijk.
mjaa hoop voor je dat je hem terug vind. hoop ook dat ik umut weer trug zie
vakantieliefdes he
hey ja ikweet er alles van het zo moeilijk he!
ja je kan er niks aan doen, het overkomt je, he wordt verliefd en dan mag je niks van je ouders, nou je kan wel nagaan dat ik het er heel moeilijk meehad en nog steeds elke dag…
ja mijn ouders begrijpen t gewoon niet… echt bagger, ik kijk nu naar volgend jaar en ik hoop dat hij daar nog steeds werkt… en ik hoop voor jou dat t ook goedkomt hoor!
xxx