Ik zoek een groepje of een persoon om mee te backpakken

Hey,

Ik ben Moos van der Veen, ik ben 17 jaar en ik heb momenteel een tussenjaar. Ik werk nu bij de V&D voor ongeveer 3 maanden en ik ben wel toe aan iets leuks. Ik was van plan om met een reisorganisatie mee te gaan, maar ik heb toch besloten om liever te gaan backpakken en zelf een land en cultuur te gaan ontdekken. Het lijkt mij leuk om sportieve dingen te doen en veel mooie dingen zien, Feesten lijken mij ook leuk maar als jouw dat niet ligt vind ik dat niet erg. Ik heb een tussenjaar genomen om te gaan reizen en te ontdekken welke opleiding bij mij past. Ik ben, al zeg ik het zelf een spontane jongen die gewoon een leuke tijd wil hebben. Het liefst ga ik naar Azië, denk aan: Thailand, Indonesië ,China etc. Maar als jij een leuk ander plan heb, hoor ik het graag! want andere wereld delen zoals Afrika en Zuid-Amerika lijken mij ook enorm interessant. Mijn plan is om ongeveer 1 tot 3 maanden weg te zijn, neem maar contact met me op als je interesse hebt. Leeftijd en geslacht maken mij niet veel uit.

Mvg Moos

Je maakt meer (veel) kans in de Reisgenoten rubriek! www.wereldwijzer.nl/reisgenoten

En laat bij terugkomst hier op Wereldwijzer even weten hoe het was :slight_smile:

Hoi, wat een dramatische start van deze posting. Ik werk nu bij de V&D voor ongeveer 3 maanden en ik ben wel toe aan iets leuks 10 dagen na het openen van het onderwerp was V&D failliet.
Of liepen de drie maanden op 31 december af?
Succes,
Willem

Hey Moos!
Geen idee of je al mensen gevonden hebt. Je plannen klinken leuk!
Ik doe zelf ook een tussenjaar en vlieg eind januari naar Indonesië voor 2 maanden en ik ga vervolgens door naar Thailand voor een maand!
Als je het leuk vind om een tijdje mee te reizen: Be my guest!

Have fun anyways!
Claudia (18 jr)

Hoi Claudia, Je kunt je antwoord beter in ons Reisgenoten forum plaatsen, of Moos een PB sturen.

Ik heb je een pb gestuurd claudia